Online is zeer slecht voor zijn klanten.
Geplaatst: 25 sep 2015 10:56
Enige maanden geleden was opeens mijn internet en mijn telefoonaansluiting verdwenen. Kon dus niet internetten en ook niet bellen of gebeld worden.
Ondanks dat ik dit meermalen heb aangegeven bij Online gèèn antwoordt, geen internet en geen telefoon.
Heb direct mijn abo schriftelijk opgezegd en gevraagd mijn schade te vergoeden. (abonnement en kosten telefoon)
Zonder verdere mededeling kreeg ik alles vergoed maar zonder ook maar enig excuus of uitleg.
Ben natuurlijk nu bij een andere aanbieder, nu via glasvezel en nog goedkoper ook.
Ondanks dat ik dit meermalen heb aangegeven bij Online gèèn antwoordt, geen internet en geen telefoon.
Heb direct mijn abo schriftelijk opgezegd en gevraagd mijn schade te vergoeden. (abonnement en kosten telefoon)
Zonder verdere mededeling kreeg ik alles vergoed maar zonder ook maar enig excuus of uitleg.
Ben natuurlijk nu bij een andere aanbieder, nu via glasvezel en nog goedkoper ook.