Pagina 1 van 1

Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 27 sep 2015 00:57
door bouwvakker
Bijna opgelost,houd jullie op de hoogte :D

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 27 sep 2015 02:23
door Barre Barry
Snap er helemaal niets van. Wat een warrig verhaal.

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 27 sep 2015 09:04
door Leo The Emperor
bouwvakker schreef:Heb tijd geleden al stukje hierover geschreven op het forum en heb vorige week pas gereageerd op de webcare van sns die er op reageerde
Dat stukje is van december 2013 en het bericht van SNS-webcare is van januari 2014.

Als dit je zo hoog zit, waarom wacht je meer dan 1,5 jaar met reageren naar de SNS-bank. (en waarom verwijder je de OP, zodat het onderwerp complete nutteloos is voor de andere lezers)

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 7#p1943657

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 27 sep 2015 15:21
door bouwvakker
-

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 27 sep 2015 21:25
door tijger1
U maakt er zelf ook wel een zooitje van door alles niet eerst goed te onderzoeken en niet te weten waar u voor verzekerd ben. Afkopen, oversluiten ga maar door.

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 28 sep 2015 11:20
door stofzuigertje
Zorg eerst voor een goed leesbaar en duidelijk verhaal!

Ja, ik ben ook een meester in Chaos verhalen en alles in 1 stuk te proppen.

Elke klacht apart vermelden.

Zowel bij de SNS Bank als hier moet duidelijk zijn wat het probleem is.
Als je dit verhaal bij de SNS inleverde, een puzzel dus is de kans op niet of half helpen erg groot.

Zorg voor hulp die samen een duidelijk verhaal op papier zetten en eventueel splitsen in deel problemen en niet als 1 geheel indienen.

Ik lees een stapeling van fouten en daarom, spits elk probleem als los deel en dien meerdere klachten in.
Dan is de kans dat ze stap voor stap wel de juiste correctie uitvoeren.


Zoals ik nu deel 7 dus 7 alinia gebruikt om alles los te plaatsen want 1 lang verhaal zonder . en , is onleesbaar en Chaos...
Foutloos Nederlands betekend nog niet dat iedereen het gelijk zal begrijpen en een goede opbouw van een verhaal is vaak belangrijker dan taalfouten.

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 30 sep 2015 11:57
door AFM ^Brigitte
Beste bouwvakker,

Ik heb uw klacht over SNS Bank met interesse gelezen. De Autoriteit Financiƫle Markten (AFM), waar ik als consumentenvoorlichter werk, houdt toezicht op het gedrag financiƫle ondernemingen. Uw verhaal is voor ons een belangrijk signaal voor dit toezicht en kan aanleiding zijn voor een nader onderzoek. We kunnen in het uiterste geval maatregelen opleggen tegen een onderneming, bijvoorbeeld een boete. Mocht u meer informatie met ons willen delen, kunt u ons via onderstaande contactgegevens bereiken.

Hierbij moet ik wel benadrukken dat wij uw klacht niet persoonlijk voor u kunnen oplossen of voor u kunnen bemiddelen. U kunt wel zelf actie ondernemen om een oplossing te vinden voor uw klacht. Op onze website vindt u de klachtenprocedure (www.afm.nl/klacht) om u hierbij te helpen. Ook geeft de AFM tips voor het schrijven van een klachtenbrief.

Met vriendelijke groet,
Brigitte Kleverlaan

Senior Consumentenvoorlichter
Communicatie
Telefoon 0800-540 0540 (gratis)

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 18 okt 2015 15:14
door bouwvakker
-

Re: Sns bank...pas op mensen

Geplaatst: 21 okt 2015 13:56
door bouwvakker
-