Goede middag beste forumleden, ik wil hierbij mijn ongenoegen uiten over 2 arbeidsmakelaars.
Meneer [Persoonsgegevens verwijderd door de moderator] mailde mij dat hij een mogelijke vacature had.
Ik reageerde en mijn CV is naar hem gemaild.
Ik hoorde niks meer en vroeg wat op dit moment de status was.
Hij wist niet wat er mis was gegaan, maar had een andere vacature voor mij.
Na een tijdje hoor ik niks meer van hem en mailde hem opnieuw met de mededeling dat ik het een beetje slordig vond. Ik kreeg het antwoord dat ik maar meer initiatief moest tonen.
Meneer [Persoonsgegevens verwijderd door de moderator] mailde mij dat hij een vacature had, ik heb mijn CV naar hem gemaild, en hij beloofde binnen een week terug te bellen naar mij.
Niks gehoord en ik hem hem gebeld, hij vertelde dat zijn collega mij verder zou informeren.
Ik zei ik heb niks gehoord hoor. Hij vertelde dat hij er met spoed achteraan zou gaan en dat er contact met mij opgenomen zou worden. Helaas weer niks gehoord.
Ik ben klaar met hun.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer slechte services van arbeidsmakelaars
Zeer slechte services van arbeidsmakelaars
Laatst gewijzigd door Radar op 30 sep 2015 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Re: Zeer slechte services van arbeidsmakelaars
Goedemorgen [Persoonsgegevens verwijderd door de moderator],
Allereerst jammer dat je de service als zeer slecht ervaart. Dit is natuurlijk niet wat wij willen uitstralen als Arbeidsmakelaars. De communicatie had zeker beter gemoeten.
Ten tweede, wat betreft mijzelf (alle ABM's werken onafhankelijk van elkaar dus ik kan alleen over onze contacten spreken) klopt het dat er een erg late reactie is geweest. Ik heb hiervoor inderdaad mijn excuses aangeboden en aangegeven dat er een nieuwe vacature was.
Hierop heb ik echter nooit reactie van jou gehad voor zover ik het kan terug kijken. En m.b.t. het meer initiatief tonen, ik kan dit ook niet terug vinden of herinneren.
Wanneer een reactie uitblijft van een sollicitant ga ik er van uit dat er geen interesse meer is. Want helaas komt het ook vaak voor dat wij niets meer terug horen, omdat een kandidaat geen interesse meer. In jou case ben ik dus ook van uit gegaan. Wellicht dan te kort door de bocht, in ieder geval een leerpunt voor mij.
Met vriendelijke groet,
Remco
Allereerst jammer dat je de service als zeer slecht ervaart. Dit is natuurlijk niet wat wij willen uitstralen als Arbeidsmakelaars. De communicatie had zeker beter gemoeten.
Ten tweede, wat betreft mijzelf (alle ABM's werken onafhankelijk van elkaar dus ik kan alleen over onze contacten spreken) klopt het dat er een erg late reactie is geweest. Ik heb hiervoor inderdaad mijn excuses aangeboden en aangegeven dat er een nieuwe vacature was.
Hierop heb ik echter nooit reactie van jou gehad voor zover ik het kan terug kijken. En m.b.t. het meer initiatief tonen, ik kan dit ook niet terug vinden of herinneren.
Wanneer een reactie uitblijft van een sollicitant ga ik er van uit dat er geen interesse meer is. Want helaas komt het ook vaak voor dat wij niets meer terug horen, omdat een kandidaat geen interesse meer. In jou case ben ik dus ook van uit gegaan. Wellicht dan te kort door de bocht, in ieder geval een leerpunt voor mij.
Met vriendelijke groet,
Remco
Laatst gewijzigd door Radar op 30 sep 2015 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.