Blacklist
Geplaatst: 30 sep 2015 13:01
Hallo
Ik heb een vraag. Ik had voor mijn dochter een prepaid kaartje aangevraagd bij Simyo. Met nummerbehoud. Want haar sim-only abonnement bij Hollandse Nieuwe liep af. Ik had betaald. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling en een dag later een mail met een voorlopig nummer in afwachting van het nummerbehoud. Een prepaid kaartje zou opgestuurd worden. Om een lang verhaal kort te maken; ik kreeg niks.
Ik heb gebeld met Simyo. Wat blijkt....alles was afgewezen want ons adres staat op de blacklist!
En hun hanteren de lijst van KPN.
Wij hebben niks van KPN. Dus hen gebeld. Nu blijkt dat iemand een abonnement heeft afgesloten met ons adres. Diegene heeft nooit betaald en er staat een rekening open van over de €1000,-!
KPN beweert hier niks aan te kunnen doen. Iemand heeft ons adres gebruikt. Vervolgens niet betaald en ons adres staat op de blacklist!
Ze zouden het overgedragen hebben naar een incassobureau. En ook aanmaningen hebben gestuurd. Wij weten van niks! Hebben nooit wat ontvangen zelfs!
Ik vind het te belachelijk voor woorden dat dit mogelijk is. Ik moet eindeloos bellen om alsnog dat prepaid kaartje te regelen. Hang een uur aan de telefoon om duidelijk te krijgen wat er gaande is en vervolgens kan ik niks doen om van die lijst te komen!!
Kan dit zomaar? En nee...het zijn geen vorige bewoners. Wij wonen hier sinds 2008 en niet 2010 is dat abonnement afgesloten.
Ik wil graag weten wat ik doen kan om van die lijst af te komen!
Ik heb een vraag. Ik had voor mijn dochter een prepaid kaartje aangevraagd bij Simyo. Met nummerbehoud. Want haar sim-only abonnement bij Hollandse Nieuwe liep af. Ik had betaald. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling en een dag later een mail met een voorlopig nummer in afwachting van het nummerbehoud. Een prepaid kaartje zou opgestuurd worden. Om een lang verhaal kort te maken; ik kreeg niks.
Ik heb gebeld met Simyo. Wat blijkt....alles was afgewezen want ons adres staat op de blacklist!
En hun hanteren de lijst van KPN.
Wij hebben niks van KPN. Dus hen gebeld. Nu blijkt dat iemand een abonnement heeft afgesloten met ons adres. Diegene heeft nooit betaald en er staat een rekening open van over de €1000,-!
KPN beweert hier niks aan te kunnen doen. Iemand heeft ons adres gebruikt. Vervolgens niet betaald en ons adres staat op de blacklist!
Ze zouden het overgedragen hebben naar een incassobureau. En ook aanmaningen hebben gestuurd. Wij weten van niks! Hebben nooit wat ontvangen zelfs!
Ik vind het te belachelijk voor woorden dat dit mogelijk is. Ik moet eindeloos bellen om alsnog dat prepaid kaartje te regelen. Hang een uur aan de telefoon om duidelijk te krijgen wat er gaande is en vervolgens kan ik niks doen om van die lijst te komen!!
Kan dit zomaar? En nee...het zijn geen vorige bewoners. Wij wonen hier sinds 2008 en niet 2010 is dat abonnement afgesloten.
Ik wil graag weten wat ik doen kan om van die lijst af te komen!