RRS Riool Reinigings Service
Geplaatst: 04 okt 2015 11:04
Wat ben ik toch zwaar teleurgesteld door RRS!
- Maandag bellen we voor een verstopte gootsteen, afspraak kan pas voor vrijdag gemaakt worden, dus 4 dagen zitten we zonder werkende gootsteen in de keuken.
- De afspraak staat vrijdag tussen 8 en 10 's ochtends, maar om 10:30 wordt gebeld dat de afspraak verzet moet worden naar de middag omdat het te druk is. Ik moet dus helaas de hele dag thuisblijven.
- In de middag komt er ook niemand opdagen. De afspraak moet worden verzet naar zaterdagmiddag. Er wordt mij verzekerd dat de monteur die om 3 uur die dag begint als eerste naar mij toekomt.
- Zaterdag om 6 uur is er nog steeds niemand. Ik bel, maar er wordt gezegd dat de monteur nog steeds langs zal komen
- Uiteindelijk komt er om 22:09 (!) een monteur bij ons binnen. Echter, zijn apparaat maakt zulk lawaai dat dit op dit tijdstip niet meer mogelijk is ivm buren. Hij moet vertrekken, er wordt gezegd dat we worden terruggebeld voor een vervolgafspraak
- De volgende zondag(!) ochtend word ik om 8.13 (!!) gebeld om een afspraak te maken (dit gaat dus om een gewone afspraak om een gootsteen verstopping op te lossen).
- De afspraak waarvoor RRS belt kan PAS woensdag. Dat is dus 9 dagen nadat wij de verstopte gootsteen meldden.
- De afspraak kan alleen worden aangegeven tussen 8:00 en 18:00 overdag. Dit kan niet specifieker. Dit betekent dus dat ik woensdag weer de hele dag thuis zou moeten blijven voor RRS. Natuurlijk ben ik het al meer dan zat, dus zo een afspraak kan echt niet. Helaas is het onmogelijk om via de service-lijn van RRS dit soort dingen uit te leggen en een passende oplossing te vinden.
Om te concluderen: het is toch belachelijk, dat er zomaar met de tijd van de klant kan worden gegooid? Een klant, die de hele tijd thuis moet blijven om te wachten totdat de monteur komt. (Er kan weliswaar 10 minuten van tevoren gebeld worden, maar als je wilt werken heb je hier alsnog niet zo veel aan). Ook is het belachelijk, dat er zonder te melden iemand blijkbaar zaterdag om 22:00 uur nog voor een normale afspraak op de stoep kan staan. En dat er op zondagochtend om 8:15 wordt gebeld om een "normale afspraak" te maken.
Het is heel frustrerend om te zien dat contact opnemen met de servicelijn van RRS niets aan deze problemen kan veranderen.
- Maandag bellen we voor een verstopte gootsteen, afspraak kan pas voor vrijdag gemaakt worden, dus 4 dagen zitten we zonder werkende gootsteen in de keuken.
- De afspraak staat vrijdag tussen 8 en 10 's ochtends, maar om 10:30 wordt gebeld dat de afspraak verzet moet worden naar de middag omdat het te druk is. Ik moet dus helaas de hele dag thuisblijven.
- In de middag komt er ook niemand opdagen. De afspraak moet worden verzet naar zaterdagmiddag. Er wordt mij verzekerd dat de monteur die om 3 uur die dag begint als eerste naar mij toekomt.
- Zaterdag om 6 uur is er nog steeds niemand. Ik bel, maar er wordt gezegd dat de monteur nog steeds langs zal komen
- Uiteindelijk komt er om 22:09 (!) een monteur bij ons binnen. Echter, zijn apparaat maakt zulk lawaai dat dit op dit tijdstip niet meer mogelijk is ivm buren. Hij moet vertrekken, er wordt gezegd dat we worden terruggebeld voor een vervolgafspraak
- De volgende zondag(!) ochtend word ik om 8.13 (!!) gebeld om een afspraak te maken (dit gaat dus om een gewone afspraak om een gootsteen verstopping op te lossen).
- De afspraak waarvoor RRS belt kan PAS woensdag. Dat is dus 9 dagen nadat wij de verstopte gootsteen meldden.
- De afspraak kan alleen worden aangegeven tussen 8:00 en 18:00 overdag. Dit kan niet specifieker. Dit betekent dus dat ik woensdag weer de hele dag thuis zou moeten blijven voor RRS. Natuurlijk ben ik het al meer dan zat, dus zo een afspraak kan echt niet. Helaas is het onmogelijk om via de service-lijn van RRS dit soort dingen uit te leggen en een passende oplossing te vinden.
Om te concluderen: het is toch belachelijk, dat er zomaar met de tijd van de klant kan worden gegooid? Een klant, die de hele tijd thuis moet blijven om te wachten totdat de monteur komt. (Er kan weliswaar 10 minuten van tevoren gebeld worden, maar als je wilt werken heb je hier alsnog niet zo veel aan). Ook is het belachelijk, dat er zonder te melden iemand blijkbaar zaterdag om 22:00 uur nog voor een normale afspraak op de stoep kan staan. En dat er op zondagochtend om 8:15 wordt gebeld om een "normale afspraak" te maken.
Het is heel frustrerend om te zien dat contact opnemen met de servicelijn van RRS niets aan deze problemen kan veranderen.