Op 31 januari 2004 heb ik (770965) mijn voordeelurenkaart gekocht bij loketnr 773221846 en deze tijdelijke kaart is maar geldg tot 31-03-2004.
De originele kaart nog steeds niet ontvangen.
Hoe kan ik zorgen dat ik snel mijn kaart of geld terug krijg.
Wat ik heb begrepen dat de klantenservice telefonisch moeilijk te bereiken is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voordeelurenkaart nog niet ontvangen
Re: voordeelurenkaart nog niet ontvangen
Hoi,
als je de kortingskaart nog niet hebt kan je gewoon de klantenservice bellen. Heb ze al vaker gebeld en nog nooit een probleem gehad met bereikbaarheid. Als je het even gevraagd had op het station of aan een conducteur had hij je ws geadviseerd om te bellen als je 2 wkn voor het verstrijken van de tijdelijke kaart.
hoop dat je hem alsnog snel hebt. Ben ook maar een gewone medereizigster met k. kaart.
gr lous
als je de kortingskaart nog niet hebt kan je gewoon de klantenservice bellen. Heb ze al vaker gebeld en nog nooit een probleem gehad met bereikbaarheid. Als je het even gevraagd had op het station of aan een conducteur had hij je ws geadviseerd om te bellen als je 2 wkn voor het verstrijken van de tijdelijke kaart.
hoop dat je hem alsnog snel hebt. Ben ook maar een gewone medereizigster met k. kaart.
gr lous