Pagina 1 van 1

Auto huren Easyterra B.V.

Geplaatst: 09 okt 2015 16:30
door koenbou
Nadat wij via de website een auto hadden geboekt gaf de bevestigingsmail aan dat de creditcardgegevens op de naam van de hoofdbestuurder moeten staan. Echter staat deze in ons geval op naam van een van de passagiers. Deze passagier zal er gewoon bij zijn tijdens het ophalen en terugbrengen van de auto. Hij kan echter niet de hoofdbestuurder zijn, omdat hij uit Canada komt en geen internationaal rijbewijs heeft. Om er zeker van te zijn dat het geen probleem zou zijn, hebben we de klantenservice opgebeld om dit na te vragen. Het resultaat was simpel: niet mogelijk.

Saillant detail is dat tijdens het invullen van de gegevens wij ook al de naam van de hoofdbestuurder en de creditcardhouder moesten invullen. Normaal zouden wij hier dus al de foutmelding moeten krijgen, aangezien deze gegevens in ons geval niet overeenkomen maar deze wel hetzelfde zouden moeten zijn volgens EasyTerra B.V.

Vervolgens wilden wij de reservering annuleren, maar ook dat was niet mogelijk omdat dit alleen tot 48 uur kan. Wij hadden de reservering echter (last minute) binnen deze 48 uur gemaakt, dus het zou voor ons überhaupt al niet mogelijk zijn om de reservering om wat voor reden dan ook te kunnen annuleren. Maar dat even terzijde.

Na vier telefoontjes gepleegd te hebben en diverse keren te zijn doorverwezen, werden wij eindelijk doorverbonden naar een medewerker van het Nederlandse bedrijf. Deze stond ons vrij onvriendelijk te woord om tot de conclusie te komen dat wij ons geld op geen enkele manier terug konden krijgen. De reservering staat momenteel nog steeds gepland voor zondag, dus wij zouden erg graag tot een oplossing willen komen, wat tot nu toe niet gelukt is.

Re: Auto huren Easyterra B.V.

Geplaatst: 25 okt 2015 11:09
door Starr
Een Canadees rijbewijs is toch automatisch een internationaal rijbewijs (want Engels)?