Nieuwsgroepen Ziggo
Geplaatst: 12 okt 2015 15:47
Op 25 aug 2015 heb ik mij aangemeld voor het pakket "Connect Complete& Play" van Ziggo.
Daarvan heb ik een bevestiging gekregen op 28 aug 2015. Omdat ik het niet eens was met de inhoud van deze bevestiging, heb ik 29 aug 2015 het "modelformulier voor herroeping" naar Ziggo toegestuurd en heb ik het pakket dat door PostNL bezorgd werd, geweigerd. Daarmee heb ik het pakket "Connect complete & Play" officieel geannuleerd.
Ik ging er dus vanuit dat mijn huidige pakket "Alles in 1 plus" van €55,95 per maand van Ziggo gehandhaafd bleef met alle voorwaarden die op dit pakket van toepassing zijn inclusief het tot 50 GB downloaden van de nieuwsgroepen.
Dat laatste bleek niet meer mogelijk terwijl duidelijk op de website van Ziggo staat dat de nieuwsgroepen gehandhaafd blijven voor bestaande pakketten zoals "Alles in 1 plus".
Op 21 september 2015 heb ik gecontroleerd of ik nog van de nieuwsgroepen gebruik kon maken en dat was niet mogelijk, terwijl een van de medewerkers duidelijk telefonisch had aangegeven dat de nieuwsgroepen per 20 sept 2015 weer geactiveerd zouden worden. Ik heb daarover op 21 september 2015 gebeld en na een half uur kon de medewerker niets anders adviseren dan dat ik maar een klacht in moest dienen bij Ziggo.
Ik heb hierover tot twee maal toe een schriftelijke klacht via het contactformulier ingediend, maar geen reactie op ontvangen.
Mijn vraag is nu: zijn er meer mensen die een gelijkwaardige ervaring hebben met Ziggo en zou ik bij de Geschillencommissie enige kans van slagen hebben? Per slot moet je daar eerst 50 euro betalen. Volgens een medewerker van Ziggo kan Ziggo de abonnementsvoorwaarden aanpassen wanneer zij dat willen.
Daarvan heb ik een bevestiging gekregen op 28 aug 2015. Omdat ik het niet eens was met de inhoud van deze bevestiging, heb ik 29 aug 2015 het "modelformulier voor herroeping" naar Ziggo toegestuurd en heb ik het pakket dat door PostNL bezorgd werd, geweigerd. Daarmee heb ik het pakket "Connect complete & Play" officieel geannuleerd.
Ik ging er dus vanuit dat mijn huidige pakket "Alles in 1 plus" van €55,95 per maand van Ziggo gehandhaafd bleef met alle voorwaarden die op dit pakket van toepassing zijn inclusief het tot 50 GB downloaden van de nieuwsgroepen.
Dat laatste bleek niet meer mogelijk terwijl duidelijk op de website van Ziggo staat dat de nieuwsgroepen gehandhaafd blijven voor bestaande pakketten zoals "Alles in 1 plus".
Op 21 september 2015 heb ik gecontroleerd of ik nog van de nieuwsgroepen gebruik kon maken en dat was niet mogelijk, terwijl een van de medewerkers duidelijk telefonisch had aangegeven dat de nieuwsgroepen per 20 sept 2015 weer geactiveerd zouden worden. Ik heb daarover op 21 september 2015 gebeld en na een half uur kon de medewerker niets anders adviseren dan dat ik maar een klacht in moest dienen bij Ziggo.
Ik heb hierover tot twee maal toe een schriftelijke klacht via het contactformulier ingediend, maar geen reactie op ontvangen.
Mijn vraag is nu: zijn er meer mensen die een gelijkwaardige ervaring hebben met Ziggo en zou ik bij de Geschillencommissie enige kans van slagen hebben? Per slot moet je daar eerst 50 euro betalen. Volgens een medewerker van Ziggo kan Ziggo de abonnementsvoorwaarden aanpassen wanneer zij dat willen.