Pagina 1 van 1

Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 15:47
door spoekie999
Op 25 aug 2015 heb ik mij aangemeld voor het pakket "Connect Complete& Play" van Ziggo.
Daarvan heb ik een bevestiging gekregen op 28 aug 2015. Omdat ik het niet eens was met de inhoud van deze bevestiging, heb ik 29 aug 2015 het "modelformulier voor herroeping" naar Ziggo toegestuurd en heb ik het pakket dat door PostNL bezorgd werd, geweigerd. Daarmee heb ik het pakket "Connect complete & Play" officieel geannuleerd.
Ik ging er dus vanuit dat mijn huidige pakket "Alles in 1 plus" van €55,95 per maand van Ziggo gehandhaafd bleef met alle voorwaarden die op dit pakket van toepassing zijn inclusief het tot 50 GB downloaden van de nieuwsgroepen.
Dat laatste bleek niet meer mogelijk terwijl duidelijk op de website van Ziggo staat dat de nieuwsgroepen gehandhaafd blijven voor bestaande pakketten zoals "Alles in 1 plus".
Op 21 september 2015 heb ik gecontroleerd of ik nog van de nieuwsgroepen gebruik kon maken en dat was niet mogelijk, terwijl een van de medewerkers duidelijk telefonisch had aangegeven dat de nieuwsgroepen per 20 sept 2015 weer geactiveerd zouden worden. Ik heb daarover op 21 september 2015 gebeld en na een half uur kon de medewerker niets anders adviseren dan dat ik maar een klacht in moest dienen bij Ziggo.
Ik heb hierover tot twee maal toe een schriftelijke klacht via het contactformulier ingediend, maar geen reactie op ontvangen.
Mijn vraag is nu: zijn er meer mensen die een gelijkwaardige ervaring hebben met Ziggo en zou ik bij de Geschillencommissie enige kans van slagen hebben? Per slot moet je daar eerst 50 euro betalen. Volgens een medewerker van Ziggo kan Ziggo de abonnementsvoorwaarden aanpassen wanneer zij dat willen.

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 16:04
door stefanhouterman
Stuur het webteam/webcare een PB, meestal helpen ze meteen:

https://forum.www.radartv.nl/memberlist ... e&u=232962

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 16:31
door Har06
pakket zomaar terug sturen zonder overleg met Ziggo ?, daar worden ze niet blij van

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 16:41
door spoekie999
Ik heb het pakket NA overleg met Ziggo geweigerd. Van dat overleg heb ik een bevestiging van Ziggo ontvangen.

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 18:32
door ciske
spoekie999 schreef:Ik heb het pakket NA overleg met Ziggo geweigerd. Van dat overleg heb ik een bevestiging van Ziggo ontvangen.



Goed bewaren , je weet nooit.

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 18:43
door Barre Barry
Je hebt geen bestaand pakket meer. Door een nieuw pakket aan te gaan zeg je je oude op. Dan kan je wel weer terug naar wat je had, maar dat is dan wel een nieuw pakket.

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 19:18
door spoekie999
Ik ben geen nieuw pakket aangegaan. Ik mocht binnen 14 dagen anuleren en dan zou mijn oude pakket gehandhaafd blijven dus inclusief nieuwsgroepen. Men heeft iets van mijn abonnement afgehaald, maar moet wel hetzefde blijven betalen.

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 12 okt 2015 20:00
door Quark
Even deze melding maken op hun Facebook site, moet je kijken hoe meegaand ze in 1x zijn :D

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 06 mei 2016 19:35
door askerkman
Ik heb net gebeld met ziggo. Ivm newsgroepen. ik word terug gezet met behoud van newsgroepen.
Zo lang je het pakket niet accepteerd en binnen de 14 dagen bedenk tijd zit moeten ze je terug zetten naar je oude abonnement met behoud van alles. Ze gaan niet gelijk toegeven heb meerdere keren achter elkaar gebeld met verschillende medewerkers en na lezen van reactie boven mij.je staat gewoon in je recht.
Dus mijn advies. Blijven bellen binnen je 14 dagen bedenktijd en het pakket horizon connectie and play mediabox niet accepteren ongeacht ze bij ziggo zeggen dat wel te doen.
Dat zei ook een medewerker tegen mij. Eerst pakket accepteren en dan terug bellen.

Niet doen dus en je bedenktijd in de gaten houden.

Vol houden en netjes blijven.
Het is mij ook gelukt dus waarom zou het jullie niet lukken.

Succes met veel bellen met ziggo.

Oja je moet ook de naam vragen van degene waarmee ze het probleem intern mee bespreken. Zelf mogen ze geen beslissing nemen.

Nogmaals succes.

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 07 mei 2016 19:58
door Har06
spoekie999 schreef:Ik ben geen nieuw pakket aangegaan. Ik mocht binnen 14 dagen anuleren en dan zou mijn oude pakket gehandhaafd blijven dus inclusief nieuwsgroepen. Men heeft iets van mijn abonnement afgehaald, maar moet wel hetzefde blijven betalen.
Ts heeft vlg de AV van Ziggo haar contract verandert, achteraf ontevreden zijn ???

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 08 mei 2016 00:25
door harkja
Heeft dit nu allemaal te maken met de eventuele samenwerking Ziggo/Vodafone :D

Re: Nieuwsgroepen Ziggo

Geplaatst: 09 mei 2016 12:28
door Har06
harkja schreef:Heeft dit nu allemaal te maken met de eventuele samenwerking Ziggo/Vodafone :D
NEEEEEEEEEEE