LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mister-Auto doet toegezegde retourbetaling niet......

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tireview

Mister-Auto doet toegezegde retourbetaling niet......

Ongelezen bericht door tireview »

Bij Mister-Auto twee merk mistlampen besteld, er werd het type van een ander goedkoop merk geleverd. Ik heb voorgesteld verschil retour te betalen zodat ik eea kon gaan inbouwen.

Mrauto meldt:
————————————–
13 Juli 2015 13h32
Beste heer xxxx
Blijkbaar de door uw bestelde coplampen zijn net na de bestelling uit vooraad geweest.Dus dat is de reden waarop uw andere heeft gekregen.
Wij zorgen voor dat u de verschill tussen de betaalde en bestelde product terug krijgt.
Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto
———————————————-

Op basis van deze uitdrukkelijke toezegging van Mister Auto zonder enig voorbehoud heb ik besloten de produkten te behouden en niet terug te sturen en tegen de lagere prijs in te bouwen.

Na een aantal reminders van mijn kant meldt Mrauto:
——————————————-
29 Juli 2015 14h35
Beste heer xxxxxx
Vriendelijk dank voor uw bericht.
Onze excuses voor de verwarring. Wij hebben even een en ander voor u nagekeken. Er is inderdaad een terugbetaling aangevraagd bij de financiele afdeling. U kunt het bedrag op zeer korte termijn tegemoet zien. Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto
————————————————–
Daarna heb ik nog een aantal reminders gestuurd omdat retourbetaling uitblijft......

Ofschoon retourbetaling uitdrukkelijk en zonder enig voorbehoud is toegezegd, weigert men nu dit te doen. Hoogst onbetrouwbaar!!!!! Zo kan ik naar klanten geen zaken doen.
Mrauto blijft verder een inhoudelijk antwoord schuldig op vragen naar katalogusinformatie waar zij zich op beroepen.........
(het gehele correspondentie-dossier is beschikbaar, "gered" van de site, je weet nooit welk bewijsmateriaal ze weghalen)

MrAuto reageert niet meer, heeft iemand ervaring met aanpak van deze onbetrouwbare club: MrAuto?

Barre Barry

Re: Mister-Auto doet toegezegde retourbetaling niet......

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Jij verwacht een inhoudelijk antwoord van iemand die Google translate gebruikt? :roll:

Deze had je toch van mijlenver aan kunnen zien komen.

Gesloten