Ervaring dataplafond Youfone
Geplaatst: 23 okt 2015 15:35
1. Ik activeer een dataplafond (Een data plafond is dat je niet over je data heen kan gaan).
2. Ik krijg een bevestigingsmail dat mijn dataplafond in is gegaan.
3. Ik krijg een hoog factuur omdat ik blijkbaar over mijn data ben gegaan.
4. Ik neem contact op met Youfone en zei zeggen dat ze de verkeerde datum in de bevestigingsmail hebben gezet en dat mijn dataplafond pas de aankomende maand ingaat.
Dit kan je toch niet maken? Ik heb vol vertrouwen gebruik gemaakt van mijn internet, wetende dat ik een dataplafond heb ingesteld. Ik heb immers een bevestigingsmail gekregen.
Ik heb ook geen sms gekregen dat ik bijna over mijn data heen zou gaan, of dat ik over mijn data heen ben gegaan. ...
Het gaat om 47,50 euro omdat ik 928 MB over mijn data heen ben gegaan.
Advies van harte welkom.
2. Ik krijg een bevestigingsmail dat mijn dataplafond in is gegaan.
3. Ik krijg een hoog factuur omdat ik blijkbaar over mijn data ben gegaan.
4. Ik neem contact op met Youfone en zei zeggen dat ze de verkeerde datum in de bevestigingsmail hebben gezet en dat mijn dataplafond pas de aankomende maand ingaat.
Dit kan je toch niet maken? Ik heb vol vertrouwen gebruik gemaakt van mijn internet, wetende dat ik een dataplafond heb ingesteld. Ik heb immers een bevestigingsmail gekregen.
Ik heb ook geen sms gekregen dat ik bijna over mijn data heen zou gaan, of dat ik over mijn data heen ben gegaan. ...
Het gaat om 47,50 euro omdat ik 928 MB over mijn data heen ben gegaan.
Advies van harte welkom.