Belcompany levert hele slechte service
Geplaatst: 23 okt 2015 23:44
Kort geleden heb ik mijn hollandsnieuwe contract verlengd bij belcompany. Daar ontving ik direct mijn nieuwe telefoon. Van start af aan kon ik met mijn nieuwe telefoon niet goed bellen en internetten. Ik ben toen terug naar de winkel gegaan en heb wat tips gekregen om het bellen en internetten te verbeteren. Hiermee ben ik direct aan de slag gegaan, maar zonder resultaat. Toen ik vandaag weer bij de belcompany kwam, vertelden ze dat ze mij dat zij geen ander toestel konden geven, omdat ik de telefoon niet had terug gegeven op de dag van de aanschaf. Ik heb mezelf dus in de vingers gesneden door het advies van de verkoopmedewerker van belcompany op te volgen. Ik dacht er goed aan te doen mijn contract bij de belcompany te verlengen,zodat ik van hun service gebruik zou kunnen maken. Maar niets bleek minder waar. Voor service moet je niet bij de belcompany zijn. Ik heb daar een kat in de zak gekocht en zal er nooit meer een andere telefoon kopen.