Pagina 1 van 1

Belcompany levert hele slechte service

Geplaatst: 23 okt 2015 23:44
door riannevdv
Kort geleden heb ik mijn hollandsnieuwe contract verlengd bij belcompany. Daar ontving ik direct mijn nieuwe telefoon. Van start af aan kon ik met mijn nieuwe telefoon niet goed bellen en internetten. Ik ben toen terug naar de winkel gegaan en heb wat tips gekregen om het bellen en internetten te verbeteren. Hiermee ben ik direct aan de slag gegaan, maar zonder resultaat. Toen ik vandaag weer bij de belcompany kwam, vertelden ze dat ze mij dat zij geen ander toestel konden geven, omdat ik de telefoon niet had terug gegeven op de dag van de aanschaf. Ik heb mezelf dus in de vingers gesneden door het advies van de verkoopmedewerker van belcompany op te volgen. Ik dacht er goed aan te doen mijn contract bij de belcompany te verlengen,zodat ik van hun service gebruik zou kunnen maken. Maar niets bleek minder waar. Voor service moet je niet bij de belcompany zijn. Ik heb daar een kat in de zak gekocht en zal er nooit meer een andere telefoon kopen.

Re: Belcompany levert hele slechte service

Geplaatst: 24 okt 2015 11:41
door ejdw
Je kunt het abonnement binnen 2 weken nog annuleren dus ik zou er snel bij zijn als ik u was.

Re: Belcompany levert hele slechte service

Geplaatst: 26 okt 2015 10:12
door BelCompany Webcare
Beste Rianne,

Bijzonder vervelend om te lezen dat je telefoon niet naar behoren lijkt te werken. Graag bekijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Kun je ons hiervoor via een e-mail naar [email protected] de volgende gegevens laten weten?
- bewuste BelCompany winkel
- NAW gegevens
- 06-nummer bij hollandsnieuwe

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
BelCompany