Hoogenboezem/Henders je gelijk halen kost geld
Geplaatst: 24 okt 2015 15:16
Beste mensen, wij hebben afgelopen zomer een bankstel gekocht bij Henders & Hazel / Hoogenboezem, na een 8 weken kregen we de bankstel binnen, en na drie dagen begon de kussens in te zakken.
Na 1 week werd het erger en erger en hebben we een melding gedaan. Monteur kwam langs en vindt dat er niets aan de hand is en dat ik mijn kussen elke dag moest opschudden (vaste kussens) ik zei tegen hem dat ik niet van plan was om een gehele bankstel elke dag op te schudden.
Ik besluit om een nette brief naar Hogenboezem te sturen waar ik in uitleg dat het volgens mij dit niet normaal is, ik inmiddels de show model in de winkel er niet zo uit ziet. Na 4 weken te hebben gewacht krijg ik een brief dat mijn klacht niet gegrond is en dat de directie besluit er niets aan te doen.
Ik laat een onafhankelijk stoffeerder komen (kosten 150 euro) en ik krijg een rapport binnen dat de vulling die ze gebruikt hebben niet deugt. Inmiddels kan ik geen kant op...wat nu ? de geschillencommissie inschakelen ? Nu blijkt dat zo'n commissie meer in het belang van de leverancier opkomt dan voor de consument plus dat het heel lang zou kunnen gaan duren. Ik besluit om mijn advocaat erover te spreken en die adviseert... de koop kan je ontbinden. Ik zeg dan gaan we dat proberen.
Lang verhaal kort ...touwtrekkerij tussen Hogenboezem en mijn advocaat zolang tot dat ik bereid was om een procedure te starten en op dezelfde dag krijg mijn advocaat een brief dat de koop wordt ontbonden en dat ik mijn geld terug krijgt en de bank wordt opgehaald en dat ik in de toekomst nieks meer aan mij verkocht zal worden. ( of ik daar ooit nog iets zal willen kopen )
Ondertussen alle kosten bijelkaar opgeteld 1255,00 euros bank kosten 1500 euro.
Henders & Hazel Hoogenboezem bedankt voor de uitstekende services.
je gelijk halen kost helaas geld..dit is de omgekeerde wereld....
Na 1 week werd het erger en erger en hebben we een melding gedaan. Monteur kwam langs en vindt dat er niets aan de hand is en dat ik mijn kussen elke dag moest opschudden (vaste kussens) ik zei tegen hem dat ik niet van plan was om een gehele bankstel elke dag op te schudden.
Ik besluit om een nette brief naar Hogenboezem te sturen waar ik in uitleg dat het volgens mij dit niet normaal is, ik inmiddels de show model in de winkel er niet zo uit ziet. Na 4 weken te hebben gewacht krijg ik een brief dat mijn klacht niet gegrond is en dat de directie besluit er niets aan te doen.
Ik laat een onafhankelijk stoffeerder komen (kosten 150 euro) en ik krijg een rapport binnen dat de vulling die ze gebruikt hebben niet deugt. Inmiddels kan ik geen kant op...wat nu ? de geschillencommissie inschakelen ? Nu blijkt dat zo'n commissie meer in het belang van de leverancier opkomt dan voor de consument plus dat het heel lang zou kunnen gaan duren. Ik besluit om mijn advocaat erover te spreken en die adviseert... de koop kan je ontbinden. Ik zeg dan gaan we dat proberen.
Lang verhaal kort ...touwtrekkerij tussen Hogenboezem en mijn advocaat zolang tot dat ik bereid was om een procedure te starten en op dezelfde dag krijg mijn advocaat een brief dat de koop wordt ontbonden en dat ik mijn geld terug krijgt en de bank wordt opgehaald en dat ik in de toekomst nieks meer aan mij verkocht zal worden. ( of ik daar ooit nog iets zal willen kopen )
Ondertussen alle kosten bijelkaar opgeteld 1255,00 euros bank kosten 1500 euro.
Henders & Hazel Hoogenboezem bedankt voor de uitstekende services.
je gelijk halen kost helaas geld..dit is de omgekeerde wereld....