LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV betaald (taxi)vergoeding niet.

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Stan63

UWV betaald (taxi)vergoeding niet.

Ongelezen bericht door Stan63 »

Hallo lezers,

Ik ga al 5 jaar naar mijn werk met de taxi door medische redenen. Hiervoor krijg ik een vergoeding van het UWV. De rekening van het taxibedrijf stuurde ik altijd op en dit werd keurig vergoed door het UWV.

In september gebeld waar de vergoeding van augustus bleef. Toen bleek dat de facturen vanaf augustus per mail moeten worden opsturen ipv per post, nooit iets van gehoord. Vanaf dat moment heb ik niets meer uitbetaald gekregen. De facturen van augustus en september zijn al 3 maal opgestuurd naar verschillende email adressen van UWV.

Is bovenstaande bij u ook bekend?

Groet,
Stan

renewouters

Re: UWV betaald (taxi)vergoeding niet.

Ongelezen bericht door renewouters »

Stan63 schreef:De facturen van augustus en september zijn al 3 maal opgestuurd naar verschillende email adressen van UWV.
Look naar [email protected]?

Stan63

Ik heb de facturen al eerder verzonden naar [email protected] én naar [email protected] én naar een persoonlijke email van één van de medewerkers van UWV. Geen resultaat.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

En toen heb je maar eens gebeld?

Stan63

Ik heb al meerdere malen gebeld, vandaar die verschillende email adressen. Maar: of ze hebben niets ontvangen (wel alles opgestuurd) of de medewerker zal er persoonlijk zorg voor dragen dat het met spoed wordt overgemaakt etc. Maar, geen resultaat.

30/10/15: ze hebben excuus aangeboden en betaald. Het zou liggen aan de overgang naar het nieuwe systeem.

2/12/15: nog steeds een financiële chaos bij UWV Amsterdam. Ook de vergoeding voor september en oktober heeft me veel administratieve tijd gekost om dit te kunnen ontvangen. Iedere keer stuur ik de factuur naar het door hun genoemde email adres en er gebeurt vervolgens niets.

Gesloten