LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BankstelXL geschil. Judridisch hulp/informatie nodig

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Mdeklijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2015 12:32

BankstelXL geschil. Judridisch hulp/informatie nodig

Ongelezen bericht door Mdeklijn »

Op 13-06-2014 heb ik een bankstel gekocht bij BankstelXL . Begin oktober heeft men deze bankstel geleverd. Binnen een maand ontstonden er scheuren in de naden. Ik heb geen kinderen en er is normaal omgegaan met de bank. BankstelXL heeft mij meerdere malen een reparatie beloofd . 8 maanden later was er NOG steeds niets gebeurd. Uiteindelijk heb ik na 9 maanden een vervangend (zelfde model) bankstel mogen ontvangen. Dit bankstel begint na enkele weken OOK te scheuren bij de naden. (Nogmaals, normaal gebruik). Na het melden van de klacht heb ik een brief ontvangen. Daarin stellen zij, dat dergelijke klachten over het bankstel niet bekend zijn en dat zij deze dus niet voor een tweede keer in behandeling nemen. Op het moment heb ik dus een bankstel van 1299euro waarde, terwijl de bank niet eens geschikt is voor een studentenhuis.

Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen? :?: :!:

(Het betrof BankstelXL te Eindhoven.)

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: BankstelXL geschil. Judridisch hulp/informatie nodig

Ongelezen bericht door Barre Barry »

16.3. Alle geschillen, die ontstaan naar aanleiding van de tussen wederpartij en bankstelxl gesloten overeenkomst dan wel van nadere overeenkomsten, die daarvan het gevolg mochten zijn, zullen worden beslecht door de daartoe bevoegde rechter.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: BankstelXL geschil. Judridisch hulp/informatie nodig

Ongelezen bericht door tijger1 »

Dat bedrijf is nergens bij aangesloten en van hun algemene voorwaarden klopt geen hout. Daar moet men ook niets kopen.

Dus lastig reclameren. Zet uw klacht op Facebook, Twitter, klachtenkompasg en ga maar door.

Ook op een drukke zaterdag in die zaak reclameren, wil nog weleens helpen.

Mdeklijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2015 12:32

Re: BankstelXL geschil. Judridisch hulp/informatie nodig

Ongelezen bericht door Mdeklijn »

Dank jullie voor de snelle reacties. Op het moment heb ik een aangetekende brief verzonden om de koopovereenkomst te ontbinden. Een standaard brief is te vinden op Judex.nl.
Indien hier niet binnen de twee wettelijke weken op gereageerd wordt, dan ben ik genoodzaakt om een jurist in te schakelen. Ik heb mijn verhaal op meerdere sites en Facebook gedeeld. Op Facebook is het door velen gelezen en zelfs gedeeld. Hopen op een snel verloop.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: BankstelXL geschil. Judridisch hulp/informatie nodig

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wanneer je hier regelmatig een update geeft over BankstelXL staat dit topic ook hoger in Google en zul je wellicht toch door bankstelXL geholpen worden.

Gesloten