Pagina 1 van 1
Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
Geplaatst: 27 okt 2015 20:38
door André6037
Ik heb een aanmaning gekregen van Readers Digest over een factuur die al een half jaar geleden betaald is. Het lijkt of ze proberen dubbel te vangen (want als de aanmaning terecht zou zijn, hadden ze hem al máánden geleden kunnen sturen). Ze dreigen met incasso als ik niet binnen 2 weken betaal. Ik ben dat uiteraard niet van plan (heb zojuist nog even de afschriften gecheckt of het naar de juiste bankrekening is overgeschreven, en met het correcte betalingskenmerk).
Zijn er meer mensen die van dit bedrijf een onterechte aanmaning hebben ontvangen?
Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
Geplaatst: 27 okt 2015 20:51
door stofzuigertje
Stuur de datum waarop je betaald hebt.
Wel acceptgiro code gebruikt, want alleen bedrag betalen geeft problemen en dan blijft het staan en zonder acceptgiro code betalen is vragen om problemen...!
Dus heb je betaald met of zonder de gegevens die nodig waren?
Zonder klant nummer of factuur nummer heb ik als bedrijf ook een probleem dus altijd de gevraagde gegevens invullen.
Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
Geplaatst: 27 okt 2015 20:58
door André6037
@stofzuigertje
Ik heb betaald met het correcte betalingskenmerk (dat is de naam van de acceptgiro code)
Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
Geplaatst: 01 nov 2015 18:02
door kuklos
En heb je dit betaalbewijs ook aan Reader's Digest gestuurd?