CameraNu te Urk
Geplaatst: 28 okt 2015 12:59
Op zaterdag 25 oktober 2015 heb ik naar CameraNu gebeld om te vragen of deze Eizo monitoren in de showroom hadden staan die bezichtigd konden worden. Op deze vragen werd bevestigend beantwoord. Hierbij werden de types opgenoemd die bekeken konden worden. De telefoniste was namelijk extra gaan kijken in de showroom daar ik niet uit de buurt kwam. Aangezien ik graag de monitoren voor aankoop daadwerkelijk wou zien ben ik de auto gestapt en vervolgens naar Urk gereden wat op een afstand van 90 kilometer ligt.
Bij CameraNu word ik ontvangen door Mark. Al snel komen we erachter dat de monitoren niet staan aangesloten waarbij ik aangeef niet bijster gelukkig te zijn met de situatie. Dit omdat ik op deze wijze 180 kilometer voor Jan met de bekende achternaam heb gereden. Door Mark wordt vervolgens William Harpe erbij gehaald. Verder dan excuses komt deze echter niet, hierbij werd tevens nog door William Harpe opgemerkt dat door de telefoniste niet was gezegd dat de monitoren ook daadwerkelijk aangesloten stonden. De door William Harpe gemaakte excuses zijn dan ook naar mijn mening inhoudsloos. Mijn kilometers worden namelijk niet vergoed en daarnaast wordt er geen enkele poging ondernomen om de Eizo monitoren aan te sluiten. Aangezien medewerker Mark naar mijn idee niet echt bekend was met de betreffende monitoren, hij moest namelijk alles opzoeken op internet, ben ik vervolgens naar Amsterdam gereden en heb daar een Eizo CS240 gekocht. Deze zaak bleek een verademing te zijn ten opzichte van CameraNU. De monitoren stonden hier namelijk wel aangesloten en tevens bleek hier personeel aanwezig die daadwerkelijk verstand van hun producten hadden en er niet uitzagen of dat ze nog op school zaten.
Bij CameraNu word ik ontvangen door Mark. Al snel komen we erachter dat de monitoren niet staan aangesloten waarbij ik aangeef niet bijster gelukkig te zijn met de situatie. Dit omdat ik op deze wijze 180 kilometer voor Jan met de bekende achternaam heb gereden. Door Mark wordt vervolgens William Harpe erbij gehaald. Verder dan excuses komt deze echter niet, hierbij werd tevens nog door William Harpe opgemerkt dat door de telefoniste niet was gezegd dat de monitoren ook daadwerkelijk aangesloten stonden. De door William Harpe gemaakte excuses zijn dan ook naar mijn mening inhoudsloos. Mijn kilometers worden namelijk niet vergoed en daarnaast wordt er geen enkele poging ondernomen om de Eizo monitoren aan te sluiten. Aangezien medewerker Mark naar mijn idee niet echt bekend was met de betreffende monitoren, hij moest namelijk alles opzoeken op internet, ben ik vervolgens naar Amsterdam gereden en heb daar een Eizo CS240 gekocht. Deze zaak bleek een verademing te zijn ten opzichte van CameraNU. De monitoren stonden hier namelijk wel aangesloten en tevens bleek hier personeel aanwezig die daadwerkelijk verstand van hun producten hadden en er niet uitzagen of dat ze nog op school zaten.