tele 2 en studentmobiel
Geplaatst: 28 okt 2015 21:07
Hallo radar 'volk'
Ik weet niet waar ik mijn klacht over tele2 en studentmobiel kan neerleggen dus doe ik het maar hier...
Ik heb vandaag een rekening van tele 2 gekregen en dat bedraagt 60 euro. Voor sommigen zal dit wel meevallen maar voor mij is dit een heel groot bedrag.
ik contact opgenomen met tele2 en die sturen mij naar studentmobiel en die stuurt mij weer naar tele2 enz....ik heb cker 2 uur over en weer gebeld totdat een vriendelijke meneer van tele2 mij wilde helpen.
Het komt hierop neer...
ik heb in dec2012 een 1jarig simonly abbo afgesloten bij tele2.
Op 21sept 2013 heb ik via studentmobiel een 2jarig abbonement met toestel afgesloten bij tele2.
Deze verloopt dus op 21sept 2015!!!!
Omdat ik problemen heb met mijn huidig toestel heb ik 8sept 2015 ruim voor het vervallen van mijn 2jarig abbonement een nieuw abbo afgesloten.
Nou kreeg ik dus vandaag mijn factuur met 60 euro dat ik aan abbo kosten moet betalen. En wat blijkt nu mijn oude abbo van 2015 is verlopen maar tele2 of studentmobiel heeft het einddatum van mijn abbo van 2012 aangehouden. Dus mijn oude abbo verloopt in dec maar omdat er bij tele2 staat dat het abbo verloopt in sept word de korting die ik kreeg niet meer verrekend. Dat betekent dat ik tot dec 60 euro moet betalen voor mijn abbo..snappen jullie het nog?
Ik heb altijd mijn rekeningen netjes betaald. Heb hoge internetbundels dit omdat ik niet altijd in een wifi zone ben maar daar kies ik voor.
er is mij nooit en door niemand gezegd dat ik de komende maanden zoveel.geld zal moeten ophoesten.
Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en tele2 nog studentmobiel nemen hun verantwoordelijkheid hierin.
Ik wilde mijn verhaal kwijt omdat ik me enorm in de steek gelaten voel door beide partijen en ik geen poot heb om op te staan..
Ik weet niet waar ik mijn klacht over tele2 en studentmobiel kan neerleggen dus doe ik het maar hier...
Ik heb vandaag een rekening van tele 2 gekregen en dat bedraagt 60 euro. Voor sommigen zal dit wel meevallen maar voor mij is dit een heel groot bedrag.
ik contact opgenomen met tele2 en die sturen mij naar studentmobiel en die stuurt mij weer naar tele2 enz....ik heb cker 2 uur over en weer gebeld totdat een vriendelijke meneer van tele2 mij wilde helpen.
Het komt hierop neer...
ik heb in dec2012 een 1jarig simonly abbo afgesloten bij tele2.
Op 21sept 2013 heb ik via studentmobiel een 2jarig abbonement met toestel afgesloten bij tele2.
Deze verloopt dus op 21sept 2015!!!!
Omdat ik problemen heb met mijn huidig toestel heb ik 8sept 2015 ruim voor het vervallen van mijn 2jarig abbonement een nieuw abbo afgesloten.
Nou kreeg ik dus vandaag mijn factuur met 60 euro dat ik aan abbo kosten moet betalen. En wat blijkt nu mijn oude abbo van 2015 is verlopen maar tele2 of studentmobiel heeft het einddatum van mijn abbo van 2012 aangehouden. Dus mijn oude abbo verloopt in dec maar omdat er bij tele2 staat dat het abbo verloopt in sept word de korting die ik kreeg niet meer verrekend. Dat betekent dat ik tot dec 60 euro moet betalen voor mijn abbo..snappen jullie het nog?
Ik heb altijd mijn rekeningen netjes betaald. Heb hoge internetbundels dit omdat ik niet altijd in een wifi zone ben maar daar kies ik voor.
er is mij nooit en door niemand gezegd dat ik de komende maanden zoveel.geld zal moeten ophoesten.
Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en tele2 nog studentmobiel nemen hun verantwoordelijkheid hierin.
Ik wilde mijn verhaal kwijt omdat ik me enorm in de steek gelaten voel door beide partijen en ik geen poot heb om op te staan..