Slechte ervaring met Goossens Wonen en Slapen
Geplaatst: 29 okt 2015 16:22
Had natuurlijk voor de aankoop hier moeten kijken met de zoekfunctie....
Goossens? Ik zou het niet doen! Zeker geen maatwerk want daar hebben ze absoluut geen kaas van gegeten. Zitten nu 8 maanden na bestelling en na 5(!) pogingen met een zogenaamde "bijpassende" eetbank bij onze nieuwe eettafel die om kan vallen vanwege de smalle pootjes!
Na eerste niet passende poten, toen een veel te lage bank met verkeerde maat, opnieuw niet passende poten zitten we nu met deze omvalbank. We hebben ze eerst netjes de 6e kans gegeven om het op te lossen maar toen hebben we ons maar met 100 euro korting laten afschepen omdat we het helemaal spuugzat waren en het enige geboden alternatief was inleveren maar dan hebben we helemaal geen bijpassende bank meer. We vertellen onze gasten nu wel dat ze voorzichtig moeten zitten. Maar dat is niet wat je verwacht bij een bank van 900 euro. Toch bijzonder dat ze tot 2 keer toe langskomen met een bank die helemaal niet in elkaar gezet kan worden! Dat probeer je toch voordat je bezorgt! Klantenservice? Ze proberen je telefonisch onzin te verkopen en je te laten denken dat het je eigen schuld is. Alsof je als consument zelf technische berekeningen moet maken of een bank op een tekening stabiel is! Bezint eer gij begint.
Begrijp nu ook pas dat zij in het verleden "Beter Meubel" waren en die waren ook niet best.....
Goossens? Ik zou het niet doen! Zeker geen maatwerk want daar hebben ze absoluut geen kaas van gegeten. Zitten nu 8 maanden na bestelling en na 5(!) pogingen met een zogenaamde "bijpassende" eetbank bij onze nieuwe eettafel die om kan vallen vanwege de smalle pootjes!
Na eerste niet passende poten, toen een veel te lage bank met verkeerde maat, opnieuw niet passende poten zitten we nu met deze omvalbank. We hebben ze eerst netjes de 6e kans gegeven om het op te lossen maar toen hebben we ons maar met 100 euro korting laten afschepen omdat we het helemaal spuugzat waren en het enige geboden alternatief was inleveren maar dan hebben we helemaal geen bijpassende bank meer. We vertellen onze gasten nu wel dat ze voorzichtig moeten zitten. Maar dat is niet wat je verwacht bij een bank van 900 euro. Toch bijzonder dat ze tot 2 keer toe langskomen met een bank die helemaal niet in elkaar gezet kan worden! Dat probeer je toch voordat je bezorgt! Klantenservice? Ze proberen je telefonisch onzin te verkopen en je te laten denken dat het je eigen schuld is. Alsof je als consument zelf technische berekeningen moet maken of een bank op een tekening stabiel is! Bezint eer gij begint.
Begrijp nu ook pas dat zij in het verleden "Beter Meubel" waren en die waren ook niet best.....