LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips weigert mijn review
-
Philips weigert mijn review
Wij hebben nog maar pas een nieuwe Philips 40PFK5300 TV gekocht, na ons geregistreerd te hebben werd ons door Philips gevraagd om een review op hun site te plaatsen, na drie dagen werd ons gemaild dat ie is geweigerd omdat ie niet aan hun richtlijnen voldoet.
Mijn vraag: zijn er meer mensen die zulke ervaringen hebben? Ik was positief over het beeld en de afwerking van de TV maar negatief over het bladeren door de bestanden van een USB stick wat super traag verloopt en op een gegeven moment zelfs vastloopt en dat je de stick eruit moet halen om vervolgens heel lang te wachten dat ie weer opstart. Zij vragen mij in het belang om hun product te verbeteren toch om een mening ??? Dit is echt niet de eerste keer, maar de zoveelste weigering. In hun brochures schrijven zij alleen maar hoe geweldig dit product wel niet is en als je na de koop laat weten wat er tegenvalt, dan zijn ze niet thuis. Misselijk van Philips en als er meer mensen zoiets hebben meegemaakt dan zou dat veel meer geventileerd moeten worden. Het zal mij ook niet verbazen als het verbruikt ook hoger is dan zij vermelden. Immers met de verbruikscijfers van auto's enz, enz, is het ook allemaal niet meer zo geloofwaardig meer.
Alvast bedankt voor een reactie,
Vriendelijke groet,
George
PS. Ik heb mijn ongenoegen in een aparte mail aan Philips laten weten en laat hier nog wel weten of zij daar een reactie op hebben gegeven.
Mijn vraag: zijn er meer mensen die zulke ervaringen hebben? Ik was positief over het beeld en de afwerking van de TV maar negatief over het bladeren door de bestanden van een USB stick wat super traag verloopt en op een gegeven moment zelfs vastloopt en dat je de stick eruit moet halen om vervolgens heel lang te wachten dat ie weer opstart. Zij vragen mij in het belang om hun product te verbeteren toch om een mening ??? Dit is echt niet de eerste keer, maar de zoveelste weigering. In hun brochures schrijven zij alleen maar hoe geweldig dit product wel niet is en als je na de koop laat weten wat er tegenvalt, dan zijn ze niet thuis. Misselijk van Philips en als er meer mensen zoiets hebben meegemaakt dan zou dat veel meer geventileerd moeten worden. Het zal mij ook niet verbazen als het verbruikt ook hoger is dan zij vermelden. Immers met de verbruikscijfers van auto's enz, enz, is het ook allemaal niet meer zo geloofwaardig meer.
Vriendelijke groet,
George
PS. Ik heb mijn ongenoegen in een aparte mail aan Philips laten weten en laat hier nog wel weten of zij daar een reactie op hebben gegeven.
-
Re: Philips weigert mijn review
Kan je de tekst zoals je die naar Philips hebt gestuurd hier plaatsen?
-
Hoe lang bouwt Philips al auto's?gwoutersen schreef:Het zal mij ook niet verbazen als het verbruikt ook hoger is dan zij vermelden. Immers met de verbruikscijfers van auto's enz, enz, is het ook allemaal niet meer zo geloofwaardig meer.
Wat moet daar dan het nut van zijn? Ga jij dan beoordelen of Philips in jouw ogen al of niet correct gehandeld heeft?renewouters schreef:Kan je de tekst zoals je die naar Philips hebt gestuurd hier plaatsen?
Het is toch een bekend fenomeen. Ik had een spijkerbroekje voor mijn dochter gekocht met metalen sterretjes erop bij een webshop. Binnen no time allemaal scherpe rechtop staande puntjes. Vingers kapot. Broek retour en een negatieve review geschreven. Mooi dat die niet geplaatst werd. Want dan koopt niemand die broek meer.
Het zijn geen onafhankelijke sites waar je die reviews plaatst. Dat is het probleem.
De retour werd overigens wel netjes afgehandeld.
Het zijn geen onafhankelijke sites waar je die reviews plaatst. Dat is het probleem.
De retour werd overigens wel netjes afgehandeld.
Het zal mij ook niet verbazen als het verbruikt ook hoger is dan zij vermelden. Immers met de verbruikscijfers van auto's enz, enz, is het ook allemaal niet meer zo geloofwaardig meer.
Je vergeet de "graaiers in de banksector" en de "vluchtelingen"Immers met de verbruikscijfers van auto's enz, enz
Dat was Samsung
http://www.nu.nl/gadgets/4136650/samsun ... isies.html
Verkoopt Philips ook al spijketbroeken, naast hun op benzine draaiende tv met te weinig uitstoot .
,s ???.
Als de recensie niet voldoet aan hun normen plaatsen ze deze uiteraard niet, vrij logisch van een fabrikant.
Maakt Philips nog tv,s ?
,s ???.
Als de recensie niet voldoet aan hun normen plaatsen ze deze uiteraard niet, vrij logisch van een fabrikant.
Maakt Philips nog tv,s ?
Verkoopt Philips ook al spijketbroeken, naast hun op benzine draaiende tv met te weinig uitstoot .
,s ???.
Maakt Philips nog tv,s ?
,s ???.
Maakt Philips nog tv,s ?
gwoutersen schreef:Wij hebben nog maar pas een nieuwe Philips 40PFK5300 TV gekocht, na ons geregistreerd te hebben werd ons door Philips gevraagd om een review op hun site te plaatsen, na drie dagen werd ons gemaild dat ie is geweigerd omdat ie niet aan hun richtlijnen voldoet.
Vriendelijke groet,
George
Daarom schrijf ik mijn apparaten- en shopreviews alleen (nog) bij tweakers, die zijn op dat vlak zo onafhankelijk als nog realistisch mogelijk is, en daar is ook een goed moderatiesysteem waarin andere users hun beoordeling en feedback kunnen geven over een review. Daarmee worden "reviews" zoals op kieskeurig voorkomen. Dus 3x een 10, ook voor duurzaamheid 2 dagen na aankoop, en als tekst "topding" en niks meer dan dat.
Voor restaurants, attracties en hotels is Tripadvisor mijn favoriet trouwens.
Sites van winkels of bedrijven zelf, en ook clubs als trustpilot, laat ik links liggen als het om het geven van beoordelingen gaat.
Het mag toch wel als (bijna) vanzelfsprekend zijn dat revieuws op sites van een bedrijf altijd een wat gekleurde weergave van de werkelijkheid zijn.
Maar dat is bv ook op het zgn onafhankelijke Zoover. Ooit eens een zeer negatieve ervaring moeten plaatsen over vd Valk restaurants. Nou, die stond er maar kort op, toen kwam er zgn. een steekproef (nog nooit meegemaakt) waarbij ik moest bewijzen dat ik er gegeten had. Helaas kon ik dit niet, omdat ik de rekening niet had betaald (gelukkig maar, was flink gezelschap).
Wel kon ik andere bewijzen vertellen, maar dat was niet voldoende, zoals tafel, wie ons bediende en wat er zoal gegeten was en hoelaat enz. Ik moest en zou de rekening opsturen naar Zoover.
Ja, toen was de recensie natuurlijk snel weg. We denken nog altijd dat vd Valk erachter zat........
Later de klacht bij vd Valk zelf ingediend, enkele personeelsleden kunnen de reactie management denk ik nu nog wel terugvinden in hun dossier........
Maar dat is bv ook op het zgn onafhankelijke Zoover. Ooit eens een zeer negatieve ervaring moeten plaatsen over vd Valk restaurants. Nou, die stond er maar kort op, toen kwam er zgn. een steekproef (nog nooit meegemaakt) waarbij ik moest bewijzen dat ik er gegeten had. Helaas kon ik dit niet, omdat ik de rekening niet had betaald (gelukkig maar, was flink gezelschap).
Wel kon ik andere bewijzen vertellen, maar dat was niet voldoende, zoals tafel, wie ons bediende en wat er zoal gegeten was en hoelaat enz. Ik moest en zou de rekening opsturen naar Zoover.
Ja, toen was de recensie natuurlijk snel weg. We denken nog altijd dat vd Valk erachter zat........
Later de klacht bij vd Valk zelf ingediend, enkele personeelsleden kunnen de reactie management denk ik nu nog wel terugvinden in hun dossier........