Nummerbehoud Vodafone drama!!!!
Geplaatst: 05 nov 2015 20:02
Ik ben met nummerbehoud overgestapt van Tele2 naar Vodafone. Bij Tele2 was de dekking niet toereikend en de service matig (logisch voor een lage prijs) nu heeft Vodafone een uitstekend netwerk en voor 20 euro per maand meer dacht ik ook uitstekende service.
Maandag 2 nov
Tele2 heeft mijn nummer om 11.00 afgesloten waardoor mijn nummer bij Vodafone geactiveerd zou worden. Dit was niet het geval waarna ik de klantenservice belde. Ze gaven direct aan niets van de winkel in te kunnen zien en ik de winkel moest bezoeken (vreemd aangezien het 1 bedrijf is). Door toch door te vragen heeft de medewerker een mail naar de winkel gestuurd, omdat hij het nummer niet kon vinden. Ik zou een reactie zsm per mail ontvangen. Uur later krijg ik antwoordt van de winkel dat het aan Tele2 ligt en het vandaag uitgevoerd zal worden. Omdat ik zelf 7 jaar in de telecom heb gezeten wist ik dat iets niet goed zat. In de winkel werd me plechtig beloofd dat het vandaag nog overging en dat het echt aan Tele2 lag.Heb tot de volgende dag gewacht en een simkaart gekregen om te kunnen bellen.
Dinsdag 3 nov
Om 10 uur was ik nog steeds niet bereikbaar. Mijn 06 nummer fungeert als ontvanger van sms codes om in te loggen op mijn thuiswerkplek. Ook wordt ik gebeld door collega's en klanten op dat nummer. Ik ben naar de winkel gegaan waar ze zeiden dat het wel een fout van Vodafone was en dat het zsm opgelost wordt. Heb wederom aangegeven hoe belangrijk het nummer is, maar ze konden niets voor me betekenen behalve een klacht aanmaken dat direct opgepakt zou worden. Binnen 48 uur zou het opgelost zijn. Ik zou uit coulance geen aansluitkosten betalen. Teleurgesteld ben ik de winkel uitgelopen en sindsdien in de stress met werkgever, klanten en 150 km per dag reistijd die niet vergoed wordt. Smiddags naar klantenservice gebeld die aangaf dat als ik woensdag om 12 geluk had actief zou zijn en anders maar moet bellen als het niet zo is (ik lever de service voor klantenservice blijkbaar) door wat uitleg te geven wat service inhoudt is er toch beloofd dat ik binnen 48 uur gebeld zou worden.
Donderdag 5 nov
Om 10 uur gemaild naar de winkel die reageerden dat ze het idd vonden dat het erg lang duurt, maar wederom niets konden beloven. Klantenservice gebeld die plechtig beloofde dat het vandaag handmatig geactiveerd ging worden (waarom niet eerder dan?). Om 18.40 wederom gebeld, medewerker geeft aan dat het niet gedaan is en de afdeling al gesloten is.
Naast het feit dat mijn verwachtingen totaal verkeerd gemanaged zijn, toonden ze ook totaal geen empathie. Ik vind ze zelfs erg laks en ongeïnteresseerd omgaan met een kwalijke zaak. Als ze direct zeggen dat het 5 dagen duurt kan ik er rekening mee houden. Ipv daarvan werd er verteld dat elke verkoopkanaal los van elkaar werkt, dus je krijgt alleen service waar je het koopt.....vind het erg jammer dat ik als een casenummer wordt behandelt en niemand de verantwoordelijkheid neemt. Klantenservice wijst naar winkel en visa versa. In 4 dagen tijd 4 beloftes doen en niet nakomen.
Ik hoop dat iemand mij nu kan vertellen wat mijn rechten zijn. Kan ik het contract ontbinden? Hoe kan ik ze in beweging krijgen om mijn nummer in hemelsnaam weer te activeren???? Help!!!
Update
Vrijdag 6 nov
Vanochtend weer gebeld en wederom is het in behandeling met spoed. Nadat ik wederom aandring om verder na te vragen, krijg ik te horen dat Raoul om 0900 aanwezig is en het oppakt.Collega Raoul die het donderdag handmatig zou doen, heeft niets gedaan. Zou het om 0900 met spoed oppakken, maar 2 uur later wederom niets. Heb het gesprek opgenomen en zal dat ook met toekomstige gesprekken doen om te kunnen laten zien hoe Vodafone te werk gaat.
Maandag 2 nov
Tele2 heeft mijn nummer om 11.00 afgesloten waardoor mijn nummer bij Vodafone geactiveerd zou worden. Dit was niet het geval waarna ik de klantenservice belde. Ze gaven direct aan niets van de winkel in te kunnen zien en ik de winkel moest bezoeken (vreemd aangezien het 1 bedrijf is). Door toch door te vragen heeft de medewerker een mail naar de winkel gestuurd, omdat hij het nummer niet kon vinden. Ik zou een reactie zsm per mail ontvangen. Uur later krijg ik antwoordt van de winkel dat het aan Tele2 ligt en het vandaag uitgevoerd zal worden. Omdat ik zelf 7 jaar in de telecom heb gezeten wist ik dat iets niet goed zat. In de winkel werd me plechtig beloofd dat het vandaag nog overging en dat het echt aan Tele2 lag.Heb tot de volgende dag gewacht en een simkaart gekregen om te kunnen bellen.
Dinsdag 3 nov
Om 10 uur was ik nog steeds niet bereikbaar. Mijn 06 nummer fungeert als ontvanger van sms codes om in te loggen op mijn thuiswerkplek. Ook wordt ik gebeld door collega's en klanten op dat nummer. Ik ben naar de winkel gegaan waar ze zeiden dat het wel een fout van Vodafone was en dat het zsm opgelost wordt. Heb wederom aangegeven hoe belangrijk het nummer is, maar ze konden niets voor me betekenen behalve een klacht aanmaken dat direct opgepakt zou worden. Binnen 48 uur zou het opgelost zijn. Ik zou uit coulance geen aansluitkosten betalen. Teleurgesteld ben ik de winkel uitgelopen en sindsdien in de stress met werkgever, klanten en 150 km per dag reistijd die niet vergoed wordt. Smiddags naar klantenservice gebeld die aangaf dat als ik woensdag om 12 geluk had actief zou zijn en anders maar moet bellen als het niet zo is (ik lever de service voor klantenservice blijkbaar) door wat uitleg te geven wat service inhoudt is er toch beloofd dat ik binnen 48 uur gebeld zou worden.
Donderdag 5 nov
Om 10 uur gemaild naar de winkel die reageerden dat ze het idd vonden dat het erg lang duurt, maar wederom niets konden beloven. Klantenservice gebeld die plechtig beloofde dat het vandaag handmatig geactiveerd ging worden (waarom niet eerder dan?). Om 18.40 wederom gebeld, medewerker geeft aan dat het niet gedaan is en de afdeling al gesloten is.
Naast het feit dat mijn verwachtingen totaal verkeerd gemanaged zijn, toonden ze ook totaal geen empathie. Ik vind ze zelfs erg laks en ongeïnteresseerd omgaan met een kwalijke zaak. Als ze direct zeggen dat het 5 dagen duurt kan ik er rekening mee houden. Ipv daarvan werd er verteld dat elke verkoopkanaal los van elkaar werkt, dus je krijgt alleen service waar je het koopt.....vind het erg jammer dat ik als een casenummer wordt behandelt en niemand de verantwoordelijkheid neemt. Klantenservice wijst naar winkel en visa versa. In 4 dagen tijd 4 beloftes doen en niet nakomen.
Ik hoop dat iemand mij nu kan vertellen wat mijn rechten zijn. Kan ik het contract ontbinden? Hoe kan ik ze in beweging krijgen om mijn nummer in hemelsnaam weer te activeren???? Help!!!
Update
Vrijdag 6 nov
Vanochtend weer gebeld en wederom is het in behandeling met spoed. Nadat ik wederom aandring om verder na te vragen, krijg ik te horen dat Raoul om 0900 aanwezig is en het oppakt.Collega Raoul die het donderdag handmatig zou doen, heeft niets gedaan. Zou het om 0900 met spoed oppakken, maar 2 uur later wederom niets. Heb het gesprek opgenomen en zal dat ook met toekomstige gesprekken doen om te kunnen laten zien hoe Vodafone te werk gaat.