Pagina 1 van 1
Lightinthebox - koop er niet!
Geplaatst: 10 nov 2015 09:23
door nikofraight
Ik dacht toch eens iets proberen te bestellen via LightInTheBox. Mijn ervaring.
Kraan gekocht a 121 euro
Snel geleverd via DHL (btw kun je afkopen voor 5 euro)
Echter zat er een fabricage fout in
Melding van grmaakt en fotos gestuurd, gaat via tickets via hun site.
Ze reageerden met het voorstel: a) product houden en 40 euro geld terug b) terug sturen en geld terug
Ik koos voor het laatste en moest het opsturen, dat moest naar polen a 25 euro.
Ik vroeg en te bevestigen dat ik de verzend kosten ook vergoed kreeg
Nooit meer iets gehoord, 121 terug gestort, communicatie en ticket gesloten.
Het loket is dus dicht gegooid en ik kan nirt meer met ze communiceren.
Mvg
Tabak van LightInTheBox
Re: Lightinthebox - koop er niet!
Geplaatst: 10 nov 2015 10:07
door Brahms
Communiceren kan via mail met de klantenservice:
[email protected]
Ze geven zelfaan dat alle verzendkosten voor hun zijn. Was retourzenden niet gratis met de ontvangen retourcode ?
Anderzijds, dit zijn de risico's als je met een uit een ver buitenland zaken doet, retourzenden is dan vaak een lange weg, in dit geval naar hun centrale magazijn in Polen van dit Chineese bedrijf.
In Nederland zijn toch ook prima kranen te kopp ?
Re: Lightinthebox - koop er niet!
Geplaatst: 11 nov 2015 13:45
door Henk1970
Ik heb ook een erg slechte ervaring met Lightinthebox, ik bestel een tv android tv box met wit muistoetsenbord. Zoals op de advertentie word afgebeeld. het duurde al langer dan aangegeven. Dan moest ik 28 euro invoer kosten betalen. Dus werd ineens wel een erg dure bestelling. Dan blijkt het toetsenbord zwart te zijn, wat ik absoluut niet wil. Terwijl hun site zegt: alles word uitvoerig gecontroleerd dat u ook daadwerkelijk het product ontvangt waar u verlieft bent op geworden op onze site. En dan toch een zwarte opsturen omdat wit niet meer leverbaar is?
Dan blijkt de tv box ook helemaal niets te zijn, niets werkt alles loopt vast waarop ik herhaaldelijk de stekker uit het app moet trekken. Na contact krijg je sorry en sorry. Maar alles terug sturen en geld terug? Tot opheden en das al 6 dagen nog niets. Ik word maar aan het lijntje gehouden. En alles is al ingepakt om terug gestuurd te worden. Want dat zou allemaal ook geen probleem zijn bij hun. Nou dat is het dus wel. Ik koop nooit meer op lightinthebox, wat een ellende, en het email adres
[email protected] bestaat ook al niet meer. En word je weer verwezen naar hun tickets die hun steeds afsluiten met afgehandeld als ze geantwoord hebben met een niet bevredigende oplossing.
Wat een slechte site
Re: Lightinthebox - koop er niet!
Geplaatst: 11 nov 2015 17:15
door Brahms
Ik herhaal het nog maar eens, handelen met een ver buitenland heeft zo haar nadelen.
Niet alleen hebben ze daar een andere vorm van servicenivo, maar je krijgt ook problemen als bv een product later defect raakt. Even teruglopen naar een winkel is er dan niet bij.
Onze gisteren gekochte Philips DVD speler, nog geen E 40,00, deed het ook niet.
Acht minuten lopen, korte uitleg en we kregen gelijk een nieuwe mee. Bedankt, BCC
.
Het voordeel van een echte winkel.
Invoerrechten zijn van te voren bekend, dus dat moet je incalculeren.
Maar wie voor weinig geld graag "dure" dingen koopt, bezin er ge begint......
Re: Lightinthebox - koop er niet!
Geplaatst: 11 nov 2015 20:33
door igen
En ik heb juist hele goede ervaringen met mini- en lightinthebox. Zelfs met DOA's oook een goede service gehad. Misschien zijnijn verwachtingen gewoon anders dan de teleurgesteld en die hier posten..
Re: Lightinthebox - koop er niet!
Geplaatst: 11 nov 2015 21:16
door stofzuigertje
Enkele verkopen foute defecte producten als nieuwe en laten de klant met defect product zitten.
De retour kosten en aankoop beloven ze te betalen en alleen niet wanneer je het geld ooit kreeg.
Of deze ook zo werkt weet ik niet maar er zijn meerdere bedrijven die zo handelen helaas.
Vertrouw nooit zomaar iemand en goedkoop is vaak duurkoop.
Re: Lightinthebox - koop er niet!
Geplaatst: 11 nov 2015 21:28
door renewouters
Brahms schreef:
Niet alleen hebben ze daar een andere vorm van servicenivo,
Gezien de klachten hier over Nederlandse bedrijven en het onbeschofte Nederlands personeel moet het daar wel beter zijn