Geannuleerde vluchten Londen Easyjet op zondag 1 nov 2015 Ga
Geplaatst: 17 nov 2015 19:24
Zondag one retour vlucht van Gatwick naar Amsterdam, hij zou om 16:30 vertrekken.
Bij de pas/tas controle werden mijn vriendinnen 5x en ik met zn zessen tegen gehouden, met de mededeling dat we naar de klantenservice moesten want er was iets met onde vlucht. Wij weer uit de rij en op naar De klanten service, hier 3,5 uur in de rij gestaan en terwijl we innde rij stonden riep een man van easyjet naar alle mensen dat we maar zelf online een nieuwe vlucht moesten gaan boeken aangezien alle vluchten geannulleerd waren door de mist. Eindelijk nieuwer tickets via het thuis front geregeld stonden we dan eindelijk aan de balie van Easyjet, we kregen hier 3 vouchers van Hilton hotel om daar te slapen en gebruik te maken van het diner en ontbijt. Ondertussen was de rij zo gegroeid ik denk dat de mensen die er stonden nog wel 5 uur moesten blijven staanWij met weer een gerust gevoel op naar de balie van Hilton, bleek dat het Hilton al volgeboekt was, dus easyjet deelt bonnetjes uit zonder enige waarde , tja wat nu met zn zessen? Op aanraden van de hotel manager hebben we een taxi genomen en zijn naar een ander Hotel gegaan nl Arora op advies van deze man. Hier aangekomen waren onze vouchers natuurlijk niets waard, dus heb ik als hoofdboeker alles via mijn credit card voorgeschoten, volgende dag weer heel de dag in spannen aangezien het weer niet zeker was dat we weg zouden gaan. Wel al door de pasport comtole maar op dit moment was er weer vertraging met info te verkrijgen om 17:30 terwijl onze vlucht eigenlijk al om 16:30 de lucht in moest, uiteindelijk mochten we toch om 17:00 instappen, maar eindelijk in het vliegtuig had de piloot weer geen toestemming om de lucht in te gaan. We gingen uiteindelijk pas om 20:00 de lucht in, hoe hongerig , boos en geirriteert alle mensen ook waren we mochten er niet uit ondanks ze tot het laaste moment niet wisten of we uberhaupt wel mochten gaan vliegen, thuis gekomen alle bonnen bij elkaar gedaan en al nu bij elkaar 2 weken contact per mail en telefoon met easyjet , weet dat we geen claim kunnen krijgen en dat willen we ook niet alleen graag de onkosten die we hebben moeten maken doordat de voucher niet ingediend kon worden van easyjet, wat een gedoe.... Mails met attachments zeggen niet te kunnen openen, of niet te hebben gekregen.... Nu meer als 2 weken verder nog niet geholpen, nog even en we zetten onze rechtbijstand erop! Wat een slechte organisatie, voor mij nooit geen easyjet meer.... Was de eerste keer ... Dat het slecht georganiseerd was kwam op zondag 1 november op Gatwick tot uiting!!!!
Ben op zoek naar meerdere mensen ... Met deze ervaring! Vlucht nummer EZY 8879
Bij de pas/tas controle werden mijn vriendinnen 5x en ik met zn zessen tegen gehouden, met de mededeling dat we naar de klantenservice moesten want er was iets met onde vlucht. Wij weer uit de rij en op naar De klanten service, hier 3,5 uur in de rij gestaan en terwijl we innde rij stonden riep een man van easyjet naar alle mensen dat we maar zelf online een nieuwe vlucht moesten gaan boeken aangezien alle vluchten geannulleerd waren door de mist. Eindelijk nieuwer tickets via het thuis front geregeld stonden we dan eindelijk aan de balie van Easyjet, we kregen hier 3 vouchers van Hilton hotel om daar te slapen en gebruik te maken van het diner en ontbijt. Ondertussen was de rij zo gegroeid ik denk dat de mensen die er stonden nog wel 5 uur moesten blijven staanWij met weer een gerust gevoel op naar de balie van Hilton, bleek dat het Hilton al volgeboekt was, dus easyjet deelt bonnetjes uit zonder enige waarde , tja wat nu met zn zessen? Op aanraden van de hotel manager hebben we een taxi genomen en zijn naar een ander Hotel gegaan nl Arora op advies van deze man. Hier aangekomen waren onze vouchers natuurlijk niets waard, dus heb ik als hoofdboeker alles via mijn credit card voorgeschoten, volgende dag weer heel de dag in spannen aangezien het weer niet zeker was dat we weg zouden gaan. Wel al door de pasport comtole maar op dit moment was er weer vertraging met info te verkrijgen om 17:30 terwijl onze vlucht eigenlijk al om 16:30 de lucht in moest, uiteindelijk mochten we toch om 17:00 instappen, maar eindelijk in het vliegtuig had de piloot weer geen toestemming om de lucht in te gaan. We gingen uiteindelijk pas om 20:00 de lucht in, hoe hongerig , boos en geirriteert alle mensen ook waren we mochten er niet uit ondanks ze tot het laaste moment niet wisten of we uberhaupt wel mochten gaan vliegen, thuis gekomen alle bonnen bij elkaar gedaan en al nu bij elkaar 2 weken contact per mail en telefoon met easyjet , weet dat we geen claim kunnen krijgen en dat willen we ook niet alleen graag de onkosten die we hebben moeten maken doordat de voucher niet ingediend kon worden van easyjet, wat een gedoe.... Mails met attachments zeggen niet te kunnen openen, of niet te hebben gekregen.... Nu meer als 2 weken verder nog niet geholpen, nog even en we zetten onze rechtbijstand erop! Wat een slechte organisatie, voor mij nooit geen easyjet meer.... Was de eerste keer ... Dat het slecht georganiseerd was kwam op zondag 1 november op Gatwick tot uiting!!!!
Ben op zoek naar meerdere mensen ... Met deze ervaring! Vlucht nummer EZY 8879