Ik heb een brief van Philips gekregen met betrekking tot mijn klacht. Ze vragen me de originele facturen en reparatie nota's in te sturen even als mijn bank rekening nummer. In de brief maken ze melding dat ze het een en ander voor 31 mei willen afhandelen.
Wat de afhandeling is vermeld de brief niet.
iemand een idee dan wel een soortgelijke brief ontvangen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen beeldbuis: Philips reageerd!
Re: Problemen beeldbuis: Philips reageerd!
ja ik heb ook zo'n brief gehad maar heb er niet op gerageerd want ze wilden de originele nota's hebben, en m'n bankrekeningnummer.heel verdacht vond ik dat...dus ik heb niet geantwoord, nu kreeg ik weer zo'n e-mail dat ze het hebben verlngd tot 1 juli en weer vroegen ze om alles. nu heb ik de philips gemaild of ze die persoon kenden MAAR ZE KENNEN HEM NIET!!!!!!!!!! IK HEB DE PHILIPS AL DIE E-MAILS GESTUURD DIE IK GEKREGEN HAD VAN DEZE PERSOON MAAR IK HEB NOG GEEN ANTWOORD TERUG, ALS IK WAT HOOR MELD IK HET ONMIDDELIJK OP DEZE SITE....zie mijn schrijven op 3 juni geloof ik bij de huishoudelijke
-
Dat Philips rechtstreeks contakt neemt met de cosument, is voor mij nieuw. Doorgaans zal het verzoek tot coulance via de detaillist gaan. De laatste jaren is het zelfs zo, dat de detaillist ook geen rechtstreeks contakt meer heeft met Philips en dat dit via de groothandel loopt. Dat er een reparatie nota en een aankoopbon worden gevraagd, is wel normaal. Heeft men deze niet meer, dan kunnen de gegevens worden doorgegeven, ook weer via de detaillist, van het serie nummer en de gegevens van de in het toestel aanwezige barcode sticker. Verder kunt U als U zelf een brief heeft gestuurd een aantal echtheids kenmerken controleren, zoals de naam, de afdeling welke dit heeft behandeld, het briefhoofd, de bankrelatie en het inschrijfnummer K.V.K. Dat Philips correspondentie voert via e/mal, is bij ons nooit voorgekomen. Op de correspondentie van Philips staat doorgaans ook een doorkiesnummer. Verder moet er nog vermeld staan:Uw ref cq onze ref. Om zo maar een banknummer af geven, lijkt mij niet verstandig. Onze referentie bij Philips was de Heer Stevenson. Over het algemeen zijn wij door Philips altijd zeer correct behandeld. Hopenlijk kunt U wat met deze info.
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
Beste Rob450,
Waarschijnlijk bedoel je "reageert".
Waarschijnlijk bedoel je "reageert".