De slogan van Belsimpel: "tot het uiterste voor jou" is zeker niet van toepassing op de klanten- en technische service. Ik word al vanaf 5 oktober aan het lijntje gehouden. Na 6 weken een defecte telefoon, opgestuurd en pas na mailcontact, na 12 dg, ongerepareerd retour. Teruggestuurd en vervolgens hoor ik zeker 14 dg niets. Dan volgt een lawine aan mailverkeer van steeds weer andere medewerkers. De één vraagt of ik mijn toestel op wil sturen (ligt al 2 weken bij Dynafix) de ander vraagt of mijn toestel weer in orde is want ze hebben het teruggestuurd naar het adres waar het vandaan kwam nl. The Phonehouse in Mons België. En daar woon ik niet.
Er zijn beloften gedaan voor een spoedige afwerking, of een alternatieve oplossing. Ze noemen termijnen waarbinnen ze iets willen afhandelen maar houden zich er niet aan. Wat een slechte klantenservice. Had ik maar eerst de berichten op dit forum gelezen....... had ik maar. Wees gewaarschuwd!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belsimpel, bijzonder slechte klanten- en technische service
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 nov 2015 16:23
Re: Belsimpel, bijzonder slechte klanten- en technische service
, plaats deze topic bij telefonieJ van Houwelingen schreef:De slogan van Belsimpel: "tot het uiterste voor jou" is zeker niet van toepassing op de klanten- en technische service. Ik word al vanaf 5 oktober aan het lijntje gehouden. Na 6 weken een defecte telefoon, opgestuurd en pas na mailcontact, na 12 dg, ongerepareerd retour. Teruggestuurd en vervolgens hoor ik zeker 14 dg niets. Dan volgt een lawine aan mailverkeer van steeds weer andere medewerkers. De één vraagt of ik mijn toestel op wil sturen (ligt al 2 weken bij Dynafix) de ander vraagt of mijn toestel weer in orde is want ze hebben het teruggestuurd naar het adres waar het vandaan kwam nl. The Phonehouse in Mons België. En daar woon ik niet.
Er zijn beloften gedaan voor een spoedige afwerking, of een alternatieve oplossing. Ze noemen termijnen waarbinnen ze iets willen afhandelen maar houden zich er niet aan. Wat een slechte klantenservice. Had ik maar eerst de berichten op dit forum gelezen....... had ik maar. Wees gewaarschuwd!!!
vlg mij ben je jezelf aan het waarschuwen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 dec 2015 14:30
Re: Belsimpel, bijzonder slechte klanten- en technische service
Ook ik heb nu ervaren hoe beroerd het er aan toe gaat bij belsimpel/dynafix. Telefoon van 3 maanden oud defect. Opsturen naar dynafix. En vervolgens hoor ik niets meer. Zelf maar eens gebeld. Blijkt er een leeg doosje aangekomen. Dus toestel is kwijt. Maar een bevestiging hiervan krijg ik niet. Ze vertellen me dit aan de telefoon, maar willen dit niet voor me op papier zetten. Ze zeggen dat er uitgezocht gaat worden wat er gebeurd is, en zodra zij iets weten, hoor ik ook pas iets. (Als ik geluk heb). Ben erg benieuwd. Me laten weten dat ze het toestel kwijt zijn was ook al teveel moeite.