LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummer geslamd bij Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hus3yin

Nummer geslamd bij Tele2

Ongelezen bericht door hus3yin »

Ik heb een internet + Bellen abonnement bij Tele2. Nu heb ik sinds 1,5 maand geen telefoonnummer meer. Ja u leest het goed. Mijn telefoonnummer is dus ingenomen door een andere provider. Ik ben dus niet meer bereikbaar op mijn huistelefoon. Hier heb ik nu al 6-7x over gebeld met de klantenservice. Zij geven aan dat ik mijn nummer zelf moet terughalen. (Ik zou niet weten hoe). Ik ben er inmiddels achter dat mijn nummer is overgenomen (ten onrechte) maar wel met toestemming van Tele2 door Telfort. Ik heb gevraagd of Telfort mij kon helpen, maar zij gaven aan dat Tele2 een verzoek tot portatie moet neerleggen bij Telfort. Maar goed ik word elke keer van het kastje naar de muur gestuurd en word hier onder andere helemaal gek van. Ik sta totaal machteloos in dit verhaal. Ik kan geen kant op. Maar ondertussen kan ik al 1.5 maand niet gebeld worden terwijl ik hier wel voor betaal.
Ik wil dus dat mijn abonnement per direct wordt opgezegd. Ook hier geeft Tele2 geen gehoor aan. Ik zit met mijn handen in het haar. Wat is mijn recht nu wat kan ik doen?
Wie kan mij hierbij helpen?
:?: :?: :!: :!: :!:

Gesloten