onbeschofte oxxio
Geplaatst: 29 nov 2015 12:15
Jaarlijks vergelijk ik de energieprijzen en stap dan meestal over naar een andere aanbieder.
Zo ook onlangs, en via een vergelijkingsite kwam Oxxio als voordeligste uit de bus.
Overgestapt dus en toen ontving ik een mail dat het termijn onvolledig was. Ik had de aanvraag voor gas en stroom welke ook was bevestigd maar het termijnbedrag toonde alleen het stroomtarief.
Het is even spitten op hun site naar een telefoonnummer. Achteraf begrijp ik waarom..
De eerste belpoging, ik werd zo lang in de wacht gezet dat ik de verbinding moest verbreken. Ik heb ook mijn werkzaamheden en kon daardoor niet blijven wachten.
De tweede poging verliep zo onbeschoft dat ik dit echt nooit zo heb meegemaakt.
Men luisterde niet eens en liet me niet uitspreken maar ging er verbaal luidkeels overheen. Er werd me totaal geen ruimte gelaten om mijn woord te doen. Terwijl ik mijn verhaal probeerde te doen werd er niet door me heen gepraat maar geschreeuwd.
Toen ik duidelijk aangaf niet wederom in de wacht wilde was dat inmiddels al gedaan...
Warrige informatie volgde. Ik heb driemaal moeten vragen ( er werd zowaar weer even naar me geluisterd) of de juiste termijnbedrag per mail werd verstuurd. Ze had het eerst over telefonisch contact.
De medewerkster werd daarop weer kribbig en begon weer met haar verbale ' kwaliteiten'.
Ik vroeg daarop waar ik mijn klacht kwijt kon. Er werd daarop triomfantelijk gereageerd dat dit niet mogelijk is.
Via de vergelijkingssite probeer ik nu het contract te laten ontbinden. de vraag is of dat nog mogelijk is.
Ik weet nu dat ik best een paar euro per maand meer wil betalen aan een bedrijf die wel fatsoenlijk met haar klanten omgaat.
Met dit bedrijf zal ik nooit meer in zee gaan.
Op de desbetreffende juiste info. is het overigens nog steeds wachten.
Zo ook onlangs, en via een vergelijkingsite kwam Oxxio als voordeligste uit de bus.
Overgestapt dus en toen ontving ik een mail dat het termijn onvolledig was. Ik had de aanvraag voor gas en stroom welke ook was bevestigd maar het termijnbedrag toonde alleen het stroomtarief.
Het is even spitten op hun site naar een telefoonnummer. Achteraf begrijp ik waarom..
De eerste belpoging, ik werd zo lang in de wacht gezet dat ik de verbinding moest verbreken. Ik heb ook mijn werkzaamheden en kon daardoor niet blijven wachten.
De tweede poging verliep zo onbeschoft dat ik dit echt nooit zo heb meegemaakt.
Men luisterde niet eens en liet me niet uitspreken maar ging er verbaal luidkeels overheen. Er werd me totaal geen ruimte gelaten om mijn woord te doen. Terwijl ik mijn verhaal probeerde te doen werd er niet door me heen gepraat maar geschreeuwd.
Toen ik duidelijk aangaf niet wederom in de wacht wilde was dat inmiddels al gedaan...
Warrige informatie volgde. Ik heb driemaal moeten vragen ( er werd zowaar weer even naar me geluisterd) of de juiste termijnbedrag per mail werd verstuurd. Ze had het eerst over telefonisch contact.
De medewerkster werd daarop weer kribbig en begon weer met haar verbale ' kwaliteiten'.
Ik vroeg daarop waar ik mijn klacht kwijt kon. Er werd daarop triomfantelijk gereageerd dat dit niet mogelijk is.
Via de vergelijkingssite probeer ik nu het contract te laten ontbinden. de vraag is of dat nog mogelijk is.
Ik weet nu dat ik best een paar euro per maand meer wil betalen aan een bedrijf die wel fatsoenlijk met haar klanten omgaat.
Met dit bedrijf zal ik nooit meer in zee gaan.
Op de desbetreffende juiste info. is het overigens nog steeds wachten.