Pagina 1 van 1

VD.nl retourpakje

Geplaatst: 30 nov 2015 13:19
door stekel
Na een pakje via een Kiala punt afgegeven te hebben is mijn pakje naar VD.nl bij VD.nl zoekgeraakt. Ik ben nu bijna een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Iemand een idee?

Re: VD.nl retourpakje

Geplaatst: 30 nov 2015 13:41
door stekel
Natuurlijk vogels. Het wordt ook erkend na een telefoontje naar VD.nl. Waarom het dan zolang moet duren om mijn geld terug te storten is mijn ergernis.

Re: VD.nl retourpakje

Geplaatst: 30 nov 2015 14:21
door stekel
Ik wacht nog een week en dan een klacht naar de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Re: VD.nl retourpakje

Geplaatst: 08 dec 2015 14:50
door stekel
Nou het is gelukt het geld staat weer op mijn bankrekening.

Re: VD.nl retourpakje

Geplaatst: 08 dec 2015 18:16
door renewouters
vogels schreef:
stekel schreef:Natuurlijk vogels. Het wordt ook erkend na een telefoontje naar VD.nl. Waarom het dan zolang moet duren om mijn geld terug te storten is mijn ergernis.
Zoveel mogelijk je klacht dumpen op social media, forums enz. Belachelijk dat het zo lang duurt. Bovendien ook in strijd met de regelgeving van online shoppen.
Hoe zou jij het vinden als een foutje die jij op je werk maakt breed uitgemeten zou worden op social media?

Re: VD.nl retourpakje

Geplaatst: 08 dec 2015 22:30
door alfatrion
stekel schreef:Na een pakje via een Kiala punt afgegeven te hebben is mijn pakje naar VD.nl bij VD.nl zoekgeraakt. Ik ben nu bijna een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Iemand een idee?
(VD.nl moet wettelijke rente betalen.) Je kunt een incassobureau inschakelen. Je mag daarvoor kosten inrekening brengen ad 48,40 euro of 18,15% van de hoofdsom (uitgaande dat die onder 2500 euro ligt). En je kunt je klacht op klachtencompas van de consumetenbond neer zetten.