MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum
Geplaatst: 03 dec 2015 16:01
Geachte mevrouw, heer,
Maandag j.l. hield onze Samsung TrioCombiMagnetron er mee op. Reageerde nergens op.
Ongeveer 3 1/2 jaar oud.
Op internet gekeken naar beste TrioCombiMagnetron, jawel , bij de MediaMarkt in Breda , zijn correct geholpen door een medewerkster, heeft ons alles uitgelegd, en zei deze dame : Inventum geeft 5 jaar garantie ! Niks mis mee nietwaar ?!
Wij trots na aankoop oven naar huis, beschrijving doorgenomen, doekje eventjes er door heen gehaald, ons broodje ( moest nog afgebakken worden na rijs proces).na de voorwarm minuten ( wij vonden wel dat de motor of ventilator wel ERG veel lawaai maakte, we wachten even af,geluid bleef) in de nieuwe oven, en voila naar tig......min. piepje broodje is gereed !
Mooi toch ? Nee jammer , als dit telkens zo'n herrie maakt dan zou ik dit product willen terug brengen.
We hebben vanochtend de MediaMarkt in Breda gebeld, stem aan de tel. uitgebreid ons verhaal verteld, antwoord: U had eerst in de winkel het app. moeten kontroleren ???!
KOOP = KOOP zei de stem aan de andere kant van de tel. staat ook zo in de Wet.
Verbijsterd kijkt mijn man mijn kant op , en wat NU ??
Zitten we met een oven waar ik niet tevreden over ben.
Heb wel naar de Klantenservice van Inventum gemaild, maar nog geen reactie, komt nog hoop ik.,
met een oplossing.
MediaMarkt / Kruisvoort 14 in Breda U begrijpt dit is eens en voor altijd de LAATSTE keer dat wij daar binnen lopen.
Ben erg teleurgesteld.
Ter info : zie bericht helemaal onderaan.
Maandag j.l. hield onze Samsung TrioCombiMagnetron er mee op. Reageerde nergens op.
Ongeveer 3 1/2 jaar oud.
Op internet gekeken naar beste TrioCombiMagnetron, jawel , bij de MediaMarkt in Breda , zijn correct geholpen door een medewerkster, heeft ons alles uitgelegd, en zei deze dame : Inventum geeft 5 jaar garantie ! Niks mis mee nietwaar ?!
Wij trots na aankoop oven naar huis, beschrijving doorgenomen, doekje eventjes er door heen gehaald, ons broodje ( moest nog afgebakken worden na rijs proces).na de voorwarm minuten ( wij vonden wel dat de motor of ventilator wel ERG veel lawaai maakte, we wachten even af,geluid bleef) in de nieuwe oven, en voila naar tig......min. piepje broodje is gereed !
Mooi toch ? Nee jammer , als dit telkens zo'n herrie maakt dan zou ik dit product willen terug brengen.
We hebben vanochtend de MediaMarkt in Breda gebeld, stem aan de tel. uitgebreid ons verhaal verteld, antwoord: U had eerst in de winkel het app. moeten kontroleren ???!
KOOP = KOOP zei de stem aan de andere kant van de tel. staat ook zo in de Wet.
Verbijsterd kijkt mijn man mijn kant op , en wat NU ??
Zitten we met een oven waar ik niet tevreden over ben.
Heb wel naar de Klantenservice van Inventum gemaild, maar nog geen reactie, komt nog hoop ik.,
met een oplossing.
MediaMarkt / Kruisvoort 14 in Breda U begrijpt dit is eens en voor altijd de LAATSTE keer dat wij daar binnen lopen.
Ben erg teleurgesteld.
Ter info : zie bericht helemaal onderaan.