Pagina 1 van 1
Hollandsnieuwe simkaart
Geplaatst: 04 dec 2015 09:01
door nelah
In juli 2015 overgestapt van vodafone naar hollandsnieuwe met nummerbehoud. Het meenemen van mijn eigen nummer gaf problemen , heel veel problemen. Eindelijk eind oktober kom ik per toeval achter dat mijn nummer was overgezet maar ik vond het wel raar dat ik nog gewoon kon blijven bellen op mijn vodafone simkaart. Weer bellen ect en uiteindelijk zijn wij naar de vodafone winkel gestapt en ons probleem voorgelegd. Mijn probleem kwam terecht bij een redbutton team en op 20 nov kreeg ik het bericht dat het was opgelost en dat mijn vodafone simkaart werd gedeactiveerd en ik kon dan gebruik maken van de hn simkaart met mijn eigen nummer. Niet dus! Nieuwe simkaart gekregen en ook die doet het niet. Inmiddels is mijn probleem door gestuurd naar de technische dienst van HN maar inmiddels ben ik nu twee weken niet bereikbaar en ben ik genoodzaakt om prepaid te gebruiken op mijn eigen kosten. Bij HN krijg je alleen standaard antwoorden . Geen oplossing of alternatieve oplossingen , nee niets.
Ik ben het nu wel zat want ik ben nu al vanaf augustus bezig , moet zelf overal achteraan, krijg standaard antwoorden ( alsof ze niet luisteren).
Heb ik het recht om mijn abbonement te laten ontbinden??
Re: Hollandsnieuwe simkaart
Geplaatst: 04 dec 2015 09:47
door Brahms
Een telkens weer terugkerend item.
Altijd veel gedoe als je iets gaat overzetten, of het nou energie, internet, telefoon of TV is.
Daarom zijn er veel mensen welke blij zijn als iets goed werkt, ook al is het soms enkele Euro's duurder per maand.
Wij stappen nooit over, betalen zeker wel (iets) te veel, maar alls werkt al jaren en jaren prima !
Alle zgn. aanbiedingen gaan gelijk bij het oud papier en opdringerige telefoontjes worden meteen opgehangen
Nee die stress omdat er iets veranderd "moet" worden en dan niet werkt kennen we gelukkig niet
Re: Hollandsnieuwe simkaart
Geplaatst: 04 dec 2015 17:23
door renewouters
Brahms schreef:Een telkens weer terugkerend item.
Altijd veel gedoe als je iets gaat overzetten, of het nou energie, internet, telefoon of TV is.
Daarom zijn er veel mensen welke blij zijn als iets goed werkt, ook al is het soms enkele Euro's duurder per maand.
Wij stappen nooit over, betalen zeker wel (iets) te veel, maar alls werkt al jaren en jaren prima !
Alle zgn. aanbiedingen gaan gelijk bij het oud papier en opdringerige telefoontjes worden meteen opgehangen
Nee die stress omdat er iets veranderd "moet" worden en dan niet werkt kennen we gelukkig niet
Het is ook een illusie om te denken dat je een vergelijkbaar product voor (veel) minder kunt krijgen. Personeel is grofweg even duur voor alle bedrijven in een bepaalde sector, de benodigde apparatuur ook. En bedrijven die echt veel minder efficiƫnt werken dan hun concurrenten zijn al lang van de markt weg. Voor de ene dienst betaal je dan misschien wat meer maar voor andere dingen weer minder als je niet bij de eerste de beste aanbieding gaat switchen. Netto zal het allemaal niet zoveel uitmaken. Kortom: switchen moet je alleen maar doen als het om de inhoud gaat. Bijvoorbeeld als een bedrijf een ander product of dienst levert die beter past bij wat je zoekt. Selecteren op alleen prijs is zinloos.