LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB Alarmcentrale
ANWB Alarmcentrale
Monopoly positie van de ANWB en Alarmcentrale
Heeft er iemand vergelijkbare ervaring met de ANWB Alarmcentrale.
Ik ben dit jaar ernstig teleurgesteld in de. ik had stukken met mijn auto ben goed verzekerd maar heb desondanks een week op een camping mogen doorbrengen waar echt niets te beleven valt en geen inkoop mogelijkheden. Er is mij door de alarmcentrale een hotelmogelijkheid aangeboden maar aangezien wij kampeerders zijn hebben we daar niet voor gekozen. Achteraf blijkt dat ik dit helemaal niet vergoed krijg dus heb mezelf de hotelkosten bespaard.
Ik ben voorgelogen uren, heb uren in de wacht gestaan om vervolgens de verbinding door de alarmcentrale te laten verbreken. Recht op vervangend vervoer ontzegd en er is helemaal geen vervangend vervoer voor caravans. Gewoon één hele week van onze vakantie verknald.
Ik denk dat er voor het liegen naar klanten;
Auto is vrijdag klaar,
Het niet nakomen van afspraken;
Wij bellen u terug ik wacht nu nog,
Het beletten van een verzekeringsrecht: vervangend vervoer als auto niet binnen 48 uur te maken valt. Daarnaast is er in volgens eigen zeggen geen vervangend vervoer te regelen met trekhaak!!
Wij hebben 7 dagen op een camping gezeten zonder vervoer, zonder winkel en ook zonder pinautomaat. Wij konden dus niets.
In de afhandeling krijg ik nu extra kosten vergoed van taxi en telefoon. Camping helemaal niet en geen extra kosten levensonderhoud.
Zijn er meer van deze ervaringen met ANWB en de ALARMCentrale.[/b]
Heeft er iemand vergelijkbare ervaring met de ANWB Alarmcentrale.
Ik ben dit jaar ernstig teleurgesteld in de. ik had stukken met mijn auto ben goed verzekerd maar heb desondanks een week op een camping mogen doorbrengen waar echt niets te beleven valt en geen inkoop mogelijkheden. Er is mij door de alarmcentrale een hotelmogelijkheid aangeboden maar aangezien wij kampeerders zijn hebben we daar niet voor gekozen. Achteraf blijkt dat ik dit helemaal niet vergoed krijg dus heb mezelf de hotelkosten bespaard.
Ik ben voorgelogen uren, heb uren in de wacht gestaan om vervolgens de verbinding door de alarmcentrale te laten verbreken. Recht op vervangend vervoer ontzegd en er is helemaal geen vervangend vervoer voor caravans. Gewoon één hele week van onze vakantie verknald.
Ik denk dat er voor het liegen naar klanten;
Auto is vrijdag klaar,
Het niet nakomen van afspraken;
Wij bellen u terug ik wacht nu nog,
Het beletten van een verzekeringsrecht: vervangend vervoer als auto niet binnen 48 uur te maken valt. Daarnaast is er in volgens eigen zeggen geen vervangend vervoer te regelen met trekhaak!!
Wij hebben 7 dagen op een camping gezeten zonder vervoer, zonder winkel en ook zonder pinautomaat. Wij konden dus niets.
In de afhandeling krijg ik nu extra kosten vergoed van taxi en telefoon. Camping helemaal niet en geen extra kosten levensonderhoud.
Zijn er meer van deze ervaringen met ANWB en de ALARMCentrale.[/b]
- Bijlagen
-
- Radar alamcentrale.docx
- het gehele verhaal
- (15.92 KiB) 39 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
Re: ANWB Alarmcentrale
Welke pakket heb je bij de ANWB afgesloten?
-
De ANWB heeft geen monopolie positie. Je kunt je ook elders verzekeren.
Er kan altijd wat misgaan, maar toen ik een paar jaar geleden mijn auto total los reed op de A9 tussen Nürnberg en München, was ik heel blij met mijn ANWB Europa service.
Vraag, al eerder gesteld, welk pakket heeft u ?
Vraag, al eerder gesteld, welk pakket heeft u ?
-
Vermoedelijk heeft TS alleen zijn hart gelucht en geeft geen verdere info.
Ik denk, dat er inderdaad iets mis is, en TS helemaal geen dekking voor dit voorval heeft.
Ik denk, dat er inderdaad iets mis is, en TS helemaal geen dekking voor dit voorval heeft.
Ik heb bij de ANWB waar ik overigens platina lid van ben.
Hulpverlening langs de weg in geheel Europa en eigen stad.
Ook voor de aanhanger ( caravan). Vervangend vervoer binnen 48 uur
Ik ben ook meer geholpen door ANWB en dat was prima maar hier wel erg veel fouten gemaakt.
Ik ben ook meer geholpen door ANWB en dat was prima maar hier wel erg veel fouten gemaakt.
Wet van Murphy
-
En welk pakket is het dan, want er zijn verschillende zoals je aangeeft.mkollau schreef:Ik heb bij de ANWB waar ik overigens platina lid van ben.
Anwb Alarmcentrale geeft direct aan dat ik goed verzekerd ben, Stefan Houterman dus ik weet niet welke pakketten ik moet hebben. Europa dekking en vervangend vervoer. en caravan. ik zou niet weten welke ik nog meer zou moeten aanschaffen. Daarnaast heb ik nog een doorlopende reis en annuleringsverzekering maar niet bij de ANWB.
-
Blijkbaar niet, want als je vervangend vervoer verzekerde bent. dan krijg je dit ook.mkollau schreef:Anwb Alarmcentrale geeft direct aan dat ik goed verzekerd ben, Stefan Houterman dus ik weet niet welke pakketten ik moet hebben. Europa dekking en vervangend vervoer. en caravan. ik zou niet weten welke ik nog meer zou moeten aanschaffen. Daarnaast heb ik nog een doorlopende reis en annuleringsverzekering maar niet bij de ANWB.
Zelf als je verder wil op vakantie, een auto met trekhaak.
Dus hier klopt iets niet.
Dat je de camping en de kosten voor eten niet vergoed krijgt, dat is ook in geen ANWB pakket verzekerd.
Bij jou verhaal kan ik mij helemaal niet vinden, want bij "schipbreuk" in het buitenland, heb ik toch heel andere ervaring van de alarmcentrale!
Het kan zijn dat de communicatie wat betreft het repareren van de eigen auto niet goed ging.
De intentie is om de eigen auto weer op de weg te krijgen, duurt dit te lang komt er gelijk een vervangende auto.
Maar geef je bijvoorbeeld zelf aan dat je even op je eigen auto wil wachten en dit duurt toch langer dan verwacht, Tsja dan zit je zo 7 dagen op een camping.
Gelijk met het reparatie bedrijf bekijken, lukt het binnen een redelijke tijd zo niet door geven dat je verder wilt reizen en dan krijg je een vervangende auto.
De intentie is om de eigen auto weer op de weg te krijgen, duurt dit te lang komt er gelijk een vervangende auto.
Maar geef je bijvoorbeeld zelf aan dat je even op je eigen auto wil wachten en dit duurt toch langer dan verwacht, Tsja dan zit je zo 7 dagen op een camping.
Gelijk met het reparatie bedrijf bekijken, lukt het binnen een redelijke tijd zo niet door geven dat je verder wilt reizen en dan krijg je een vervangende auto.