T-mobile incasseert onterecht geld
Geplaatst: 10 dec 2015 15:54
Juli 2015 heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. Sinds die tijd hadden mensen moeite om mij te bereiken. Ik kon mensen wel bellen, maar mensen die mijn nummer belden kregen gelijk de voicemail. Ik heb, na diverse keren contact gehad met T-mobile, de vrijbrief gekregen dat mijn contract werd ontbonden en ik per direct (met nummerbehoud) naar een andere provider mocht overgaan. Ik ben toen overgegaan naar Ziggo.
Ziggo had problemen met het nummerbehoud, T-mobile zei dat Ziggo niks had aangevraagd en Ziggo gaf aan dat T-mobile het nummer niet vrij gaf.. En ik zat er tussenin als contracthouder/klant. Ik maakte vanaf 15 september geen gebruik meer van de service van T-mobile omdat mensen mij niet konden bellen. Als nood had ik een prepaidkaartje gekocht met een tijdelijk nummer.
Uiteindelijk is alles goed gegaan en kon ik per 2 oktober j.l. gebruik maken van mijn Ziggo-abonnement met nummerbehoud. Mijn oude kaartje van T-mobile deed het ondertussen niet meer.
Echter kreeg ik de maand november nog een factuur van T-mobile. Vreemd, want ik ben nu klant bij Ziggo en de factuur van oktober had ik al betaald. Begin december kreeg ik weer een factuur van T-mobile. Ik heb het bedrag van november en december laten storneren omdat ze geen recht erop hebben, ik ben immers geen klant meer bij T-mobile.
Vorige week woensdag, 1 december, heb ik contact gehad met T-mobile over bovenstaande kwestie. Hier kwam uit dat ik ook nog klant ben bij T-mobile met hetzelfde nummer!(?). Ik snapte hier niks van, want ik maak nu gebruik van hetzelfde nummer die is overgezet met het nummerbehoud. T-mobile claimt nu echter dat Ziggo iets fout heeft gedaan met het overdragen van het nummer en Ziggo verwijst weer naar T-mobile, dat daar de fout ligt. T-mobile en Ziggo willen geen onderling contact met elkaar opnemen, dit moet allemaal via mij. En ik zit wederom als klant er tussenin!
Wie oh wie heeft hier ervaring mee? Wat zou ik in dit geval nog kunnen doen?
Ziggo had problemen met het nummerbehoud, T-mobile zei dat Ziggo niks had aangevraagd en Ziggo gaf aan dat T-mobile het nummer niet vrij gaf.. En ik zat er tussenin als contracthouder/klant. Ik maakte vanaf 15 september geen gebruik meer van de service van T-mobile omdat mensen mij niet konden bellen. Als nood had ik een prepaidkaartje gekocht met een tijdelijk nummer.
Uiteindelijk is alles goed gegaan en kon ik per 2 oktober j.l. gebruik maken van mijn Ziggo-abonnement met nummerbehoud. Mijn oude kaartje van T-mobile deed het ondertussen niet meer.
Echter kreeg ik de maand november nog een factuur van T-mobile. Vreemd, want ik ben nu klant bij Ziggo en de factuur van oktober had ik al betaald. Begin december kreeg ik weer een factuur van T-mobile. Ik heb het bedrag van november en december laten storneren omdat ze geen recht erop hebben, ik ben immers geen klant meer bij T-mobile.
Vorige week woensdag, 1 december, heb ik contact gehad met T-mobile over bovenstaande kwestie. Hier kwam uit dat ik ook nog klant ben bij T-mobile met hetzelfde nummer!(?). Ik snapte hier niks van, want ik maak nu gebruik van hetzelfde nummer die is overgezet met het nummerbehoud. T-mobile claimt nu echter dat Ziggo iets fout heeft gedaan met het overdragen van het nummer en Ziggo verwijst weer naar T-mobile, dat daar de fout ligt. T-mobile en Ziggo willen geen onderling contact met elkaar opnemen, dit moet allemaal via mij. En ik zit wederom als klant er tussenin!
Wie oh wie heeft hier ervaring mee? Wat zou ik in dit geval nog kunnen doen?