Activeringscode Bridge in een flits werkt niet
Geplaatst: 10 dec 2015 21:26
Ongeveer twee jaar geleden heb ik de cursus " Bridge in een flits " no. 1 en 2 op cd rom aangeschaft voor 2x € 29,95
In de licentie voorwaarden staat o.a. vermeld: "De licentie verleent u tevens het recht om de software nog tweemaal (2) te installeren op huidige of toekomstige eigen computersystemen. U kunt het product dus in totaal op drie (3) verschillende computers installeren." Dat is gebeurd op mijn pc, laptop en de laptop van mijn echtgenote. Nu mijn kwestie. Deze week heb ik een nieuwe computer en laptop gekocht. Toen ik de cd roms van de cursus op de nieuwe pc en laptop wilde installeren, kreeg ik de melding: "De registratiecode kan niet meer voor nieuwe installaties gebruikt worden".
Ik heb per mail direct contact gezocht met de helpdesk [mailadres verwijderd] en er werd gereageerd door [mailadres verwijderd]
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik uiteindelijk het bericht: "Ik kan u verder niet helpen. Wij hebben zeer ruime licentievoorwaarden en wijken daar derhalve maar zelden van af."
Met andere woorden koop maar weer opnieuw 2 nieuwe cursussen. Ik vind het onverteerbaar dat ik nu weer € 60,= uit moet geven omdat ik een nieuwe computer heb aangeschaft. Mijn vraag is kan ik hier nog iets aan doen? En, mag dit wel? Ik heb tot 4x toe een mail verstuurd met daarin verzoeken, maar niets helpt.
Kan iemand mij verder helpen?
In de licentie voorwaarden staat o.a. vermeld: "De licentie verleent u tevens het recht om de software nog tweemaal (2) te installeren op huidige of toekomstige eigen computersystemen. U kunt het product dus in totaal op drie (3) verschillende computers installeren." Dat is gebeurd op mijn pc, laptop en de laptop van mijn echtgenote. Nu mijn kwestie. Deze week heb ik een nieuwe computer en laptop gekocht. Toen ik de cd roms van de cursus op de nieuwe pc en laptop wilde installeren, kreeg ik de melding: "De registratiecode kan niet meer voor nieuwe installaties gebruikt worden".
Ik heb per mail direct contact gezocht met de helpdesk [mailadres verwijderd] en er werd gereageerd door [mailadres verwijderd]
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik uiteindelijk het bericht: "Ik kan u verder niet helpen. Wij hebben zeer ruime licentievoorwaarden en wijken daar derhalve maar zelden van af."
Met andere woorden koop maar weer opnieuw 2 nieuwe cursussen. Ik vind het onverteerbaar dat ik nu weer € 60,= uit moet geven omdat ik een nieuwe computer heb aangeschaft. Mijn vraag is kan ik hier nog iets aan doen? En, mag dit wel? Ik heb tot 4x toe een mail verstuurd met daarin verzoeken, maar niets helpt.
Kan iemand mij verder helpen?