Pagina 1 van 1

KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Geplaatst: 15 dec 2015 18:57
door Danny S
Beste leden,

Sinds donderdag 10 december heb ik geen internet/tv en telefonie van KPN glasvezel meer. Vandaag 15 december 2015 heb ik te horen gekregen via de gestuurde monteur dat de fout onder de grond zit en hier een special team voor moet komen en deze kunnen pas volgende week komen!

Nu heb ik een eigen administratie bedrijf uit huis en heb ik echt internet nodig en kan ik niet zomaar 14 dagen zonder internet en onbeperkt bellen! Nu bel ik KPN op of hun me tegemoet kunnen/moeten komen! Want ik bel nu vanaf me mobiel wat me een hoop geld kost omdat ik via me vaste lijn onbeperkt kan bellen naar vaste en mobielen nummers.

KPN aan de lijn gehad en kunnen 0,0 voor me doen! Ze zeggen zelfs U moet maar een Dongel aanschaffen en de MB bij ons kopen! Wat mijn heel veel geld gaat kosten aangezien ik veel bankzaken doe! Ook me mobielen telefoonrekening willen ze niet betalen waar ik nu makkelijk enkele tientallen euro's extra kosten mee maak!

Mijn vraag is zijn ze nu verplicht me te helpen of me tegemoet te komen in de kosten? Want het komt nu over dat ze zeggen helaas dat u storing heeft het is uw probleem verder!

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Geplaatst: 15 dec 2015 19:06
door stefanhouterman
Hier op het forum is misschien de webcare lezend, maar dit is een consumenten forum, dus je bent hier verkeerd.

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Geplaatst: 15 dec 2015 19:57
door bprosman
Beetje off topic maar kan het toch niet laten :
http://nieuws.nl/algemeen/20151208/me-i ... -van-2015/
Want het komt nu over dat ze zeggen helaas dat u storing heeft het is uw probleem verder!
Dat klopt, als je er zo afhankelijk van bent , waarom dan geen zakelijk abbonement ?

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Geplaatst: 15 dec 2015 20:20
door 16again
bprosman schreef:Dat klopt, als je er zo afhankelijk van bent , waarom dan geen zakelijk abbonement ?
Ook met zakelijk abonnement is vervolgschade doorgaans niet gedekt

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Geplaatst: 15 dec 2015 20:27
door newmikey
Danny S schreef: Nu heb ik een eigen administratie bedrijf uit huis en heb ik echt internet nodig en kan ik niet zomaar 14 dagen zonder internet en onbeperkt bellen!
Zakelijk abonnement afsluiten dus?

Ze zijn u hoogstens een tegemoetkoming in de abonnementskosten schuldig maar als privé gebruiker niets anders.

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Geplaatst: 15 dec 2015 21:01
door bprosman
Ook met zakelijk abonnement is vervolgschade doorgaans niet gedekt
Klopt maar meestal wel wat sneller met "grondtroepen" sturen.

Re: KPN zegt storing? U moet ons betalen.

Geplaatst: 18 dec 2015 22:52
door Melviinbl
Zelf zit ik ook bij KPN.
Mijn verhuizing is niet goed gegaan.
Zit ook al bijna drie weken zonder mijn "Alles in 1" pakket.
Prognose is dat dit nog een week gaat duren.
De reden : Fout op Fout, systemen die niet werken enz.
Echter hebben ze mij een "Noodpakket" toegezonden.
Twee dongels met 2 gig data.
10 gig extra data op mijn mobiel.
Digitenne kastje voor tv.
Momenteel zit ik bij het escalatie team die het proberen op te lossen.

Probeer daar terecht te komen. Daar zitten de mensen die wel wat kunnen doen.
Even door die eerste lijn heen prikken.