KPN zegt storing? U moet ons betalen.
Geplaatst: 15 dec 2015 18:57
Beste leden,
Sinds donderdag 10 december heb ik geen internet/tv en telefonie van KPN glasvezel meer. Vandaag 15 december 2015 heb ik te horen gekregen via de gestuurde monteur dat de fout onder de grond zit en hier een special team voor moet komen en deze kunnen pas volgende week komen!
Nu heb ik een eigen administratie bedrijf uit huis en heb ik echt internet nodig en kan ik niet zomaar 14 dagen zonder internet en onbeperkt bellen! Nu bel ik KPN op of hun me tegemoet kunnen/moeten komen! Want ik bel nu vanaf me mobiel wat me een hoop geld kost omdat ik via me vaste lijn onbeperkt kan bellen naar vaste en mobielen nummers.
KPN aan de lijn gehad en kunnen 0,0 voor me doen! Ze zeggen zelfs U moet maar een Dongel aanschaffen en de MB bij ons kopen! Wat mijn heel veel geld gaat kosten aangezien ik veel bankzaken doe! Ook me mobielen telefoonrekening willen ze niet betalen waar ik nu makkelijk enkele tientallen euro's extra kosten mee maak!
Mijn vraag is zijn ze nu verplicht me te helpen of me tegemoet te komen in de kosten? Want het komt nu over dat ze zeggen helaas dat u storing heeft het is uw probleem verder!
Sinds donderdag 10 december heb ik geen internet/tv en telefonie van KPN glasvezel meer. Vandaag 15 december 2015 heb ik te horen gekregen via de gestuurde monteur dat de fout onder de grond zit en hier een special team voor moet komen en deze kunnen pas volgende week komen!
Nu heb ik een eigen administratie bedrijf uit huis en heb ik echt internet nodig en kan ik niet zomaar 14 dagen zonder internet en onbeperkt bellen! Nu bel ik KPN op of hun me tegemoet kunnen/moeten komen! Want ik bel nu vanaf me mobiel wat me een hoop geld kost omdat ik via me vaste lijn onbeperkt kan bellen naar vaste en mobielen nummers.
KPN aan de lijn gehad en kunnen 0,0 voor me doen! Ze zeggen zelfs U moet maar een Dongel aanschaffen en de MB bij ons kopen! Wat mijn heel veel geld gaat kosten aangezien ik veel bankzaken doe! Ook me mobielen telefoonrekening willen ze niet betalen waar ik nu makkelijk enkele tientallen euro's extra kosten mee maak!
Mijn vraag is zijn ze nu verplicht me te helpen of me tegemoet te komen in de kosten? Want het komt nu over dat ze zeggen helaas dat u storing heeft het is uw probleem verder!