Hollandsnieuwe Verschrikkelijk!!!
Geplaatst: 17 dec 2015 20:08
Ik heb op 21 november online een telefoon besteld. Deze heb ik maandag 23 november ontvangen. De telefoon verkeerde in goede staat, hier heb ik geen problemen voor. Ik heb samen met de telefoon, waarvoor ik 10 euro per maand betaal, een abonnement afgesloten ter waarde van €8.00. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en die zou op 7 januari ingaan, maar helaas tot op heden ben ik niet bereikbaar. Ik kan alleen bellen naar noodoproepen. Terwijl ik er gewoon voor heb betaalt.
Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen. Ik heb 50 minuten en 9 seconden aan de lijn gebleven al die tijd in de wacht. Het is een 0900 nummer en ik heb als het ware voor niks aan de lijn gehangen, omdat niemand opnam. Ook heb ik meer dan een half uur de chat mogelijkheid gebruikt. Pas na een half uur werd ik geholpen. Het was ook nog eens een persoon die met verschillende klanten tegelijk praatte, waardoor ik alweer naast de 30 minuten wachttijd, 45 minuten in gesprek met de medewerker [persoonsgegevens verwijderd] was.
Ik heb gevraagd of ik een leidinggevende kon spreken, dit was niet mogelijk. Ik heb gevraagd naar het nummer of email van de leidinggevende. Dit was ook niet mogelijk.
Uiteindelijk gaf hij aan dat hij het bij de technische afdeling zou overlaten, ik vroeg daarbij hoelang het zou duren. Hier kon de medewerker ook geen antwoord op geven. Ik heb gevraagd voor een nummer of email van de technische afdeling om ze te bellen, maar dit was volgens de medewerker ook niet mogelijk. Ik heb een baan en moet bereikbaar zijn, inmiddels ben ik al meer dan drie weken niet bereikbaar.
Uiteindelijk heeft de medewerker de chat afgebroken zonder te overleggen. Ik ben in principe geen stap verder. Voor de mensen die een abonnement bij Hollandsnieuwe willen afsluiten, doe dit alstublieft niet!!! De service is zero en klantvriendelijkheid bestaat niet. Ze zijn niet bereikbaar, ook via Facebook heb ik geprobeerd en tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen!
Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen. Ik heb 50 minuten en 9 seconden aan de lijn gebleven al die tijd in de wacht. Het is een 0900 nummer en ik heb als het ware voor niks aan de lijn gehangen, omdat niemand opnam. Ook heb ik meer dan een half uur de chat mogelijkheid gebruikt. Pas na een half uur werd ik geholpen. Het was ook nog eens een persoon die met verschillende klanten tegelijk praatte, waardoor ik alweer naast de 30 minuten wachttijd, 45 minuten in gesprek met de medewerker [persoonsgegevens verwijderd] was.
Ik heb gevraagd of ik een leidinggevende kon spreken, dit was niet mogelijk. Ik heb gevraagd naar het nummer of email van de leidinggevende. Dit was ook niet mogelijk.
Uiteindelijk gaf hij aan dat hij het bij de technische afdeling zou overlaten, ik vroeg daarbij hoelang het zou duren. Hier kon de medewerker ook geen antwoord op geven. Ik heb gevraagd voor een nummer of email van de technische afdeling om ze te bellen, maar dit was volgens de medewerker ook niet mogelijk. Ik heb een baan en moet bereikbaar zijn, inmiddels ben ik al meer dan drie weken niet bereikbaar.
Uiteindelijk heeft de medewerker de chat afgebroken zonder te overleggen. Ik ben in principe geen stap verder. Voor de mensen die een abonnement bij Hollandsnieuwe willen afsluiten, doe dit alstublieft niet!!! De service is zero en klantvriendelijkheid bestaat niet. Ze zijn niet bereikbaar, ook via Facebook heb ik geprobeerd en tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen!