Pagina 1 van 1
Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 17 dec 2015 20:44
door echtp
Krijg een mail van Hollandsnieuwe dat er een nieuwe simkaart moet worden afgehaald bij een Belcompany filiaal. Probleem is dat het dichtstbijzijnde filiaal een half uur autorijden is. Weinig zin in...
Dus maar weer eens geprobeerd de HN helpdesk te bellen: 45cent per gesprek; twee keer geprobeerd een half uur lang.... Zijn er mensen die de helpdesk ooit te spreken hebben gekregen? Bestaat die überhaupt wel? HN heeft aantrekkelijke voorwaarden ('alles uit de bundel') maar als je ze een keer nodig hebt heb je een probleem.
Begrijp dat ze op dit forum wel communiceren met hun klanten dus daarom maar zo: Is er een andere manier die simkaart wissel te regelen?
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 17 dec 2015 20:59
door GJvdZ
Heb je het al geprobeerd via de website? Dat is in principe het voorkeurskanaal bij HN.
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 18 dec 2015 21:31
door echtp
Wat bedoel je precies, voor zover ik weet is er geen contactmogelijkheid op de
website?
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 18 dec 2015 22:29
door atesli
Bekende problemen van een budget provider , is goedkoop maar met veel nadelen.
Als je echt help nodig hebt dan is het vreselijk duur.
Bij een a-provider heb je dat niet. OP langere termijn ben je tevreden en vaak goedkoper bij Vodafail,kpn of T-Mobile
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 18 dec 2015 22:49
door echtp
Nou... dat is een afweging die iedereen zelf moet maken. Ben al jaren bij HN en, ja, een functionerende helpdesk hebben ze niet dus als je een probleem hebt wordt het niet opgelost. Aan de andere kant 'alles uit de bundel' en hun tarieven zijn erg sterke argumenten vóór.
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 21 dec 2015 00:11
door opperbom
Gewoon via de website aanvragen. Even inloggen en aanvragen. Duurt 2 werkdagen en kost 2.50 euro. Afgelopen week nog gedaan.
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 21 dec 2015 01:49
door henk51
opperbom schreef:Gewoon via de website aanvragen. Even inloggen en aanvragen. Duurt 2 werkdagen en kost 2.50 euro. Afgelopen week nog gedaan.
Precies correct antwoord als TS dat meteen gedaan had, had hij nu een nieuwe sim.
Maar ja zal wel niet naar zijn/haar zin zijn kost wel 2.50.Denk maar zo 1 uur met de auto is duurder zelfs met de lage benzine prijs.
gr Henk
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 21 dec 2015 16:51
door echtp
Goed, zal het zo proberen, bedankt.
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 21 dec 2015 16:58
door olaf79
Wel vreemd dat HN dat niet in die brief schrijft maar iemand naar de winkel stuurt. Ik snap het wel, marketing truc, kun je gelijk de klant over halen een nieuw abbo te nemen met heeeeel veeeel voordelen (not)...
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 21 dec 2015 18:48
door echtp
Precies, dat had HN toch ook kunnen vertellen?
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 21 dec 2015 23:07
door Teunbosseman
olaf79 schreef:Wel vreemd dat HN dat niet in die brief schrijft maar iemand naar de winkel stuurt. Ik snap het wel, marketing truc, kun je gelijk de klant over halen een nieuw abbo te nemen met heeeeel veeeel voordelen (not)...
Het was een mail welke is verstuurd, geen brief, en ook zijn er ( althans bij mij ) enkele smsjes gestuurd.
Ja, ik kon ook zelf aanvragen maar ik besloot om wel naar een Belcompany te rijden. Ik heb een nano simcard en vond handiger dat als werd gedaan ipv zelf te pielen.
Onzin, betreffende marketing truc, waren 2 mensen voor mij welke met zelfde kwamen en geen van die 2 en ikzelf zijn geprobeerd over te halen om een nieuw abo te nemen.
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 27 dec 2015 11:17
door echtp
Inmiddels biedt HollandsNieuwe zelf de optie aan op:
http://www.hollandsnieuwe.nl/vernieuwen
Re: Simwissel Hollandsnieuwe alleen via BelCompany
Geplaatst: 14 jan 2016 19:25
door srna513006
Graag wil ik ook even in deze topic reageren.
Ook ik kreeg een bericht van Hollandsnieuwe dat er een Simwissel op komst was.
Vandaag een SMS van hen ontvangen dat ik de adresgegevens op hun site moest controleren maar zit nu met het volgende probleem.
Op dit moment overwinteren wij in Spanje en komen pas eind maart weer terug naar Nederland.
Dit heeft tot gevolg dat ik de Simkaart voor die tijd niet kan vervangen.
Ik heb op hun site gepoogd om de wisseldatum naar begin april te verzetten maar dat is schijnbaar niet mogelijk.
Omdat ik Hollandsnieuwe op geen enkele wijze kan bereiken vraag ik mij af wat er nu gebeurd als ik de Simkaartwissel niet (op tijd) uitvoer.
Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?