LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubio is dat (naar uw mening) een Dexia medewerker?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Dubio een Dexia medewerk(st)er?

ja; weet het vrijwel zeker
0
Geen stemmen
ja: heb sterk vermoeden
1
8%
zou het echt niet weten, maar dubieus is die wel.
6
46%
nee; denk het niet, maar je weet maar nooit...
2
15%
nee; weet vrijwel zeker van niet
4
31%

Totaal aantal stemmen: 13

justice man 007

Dubio is dat (naar uw mening) een Dexia medewerker?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Geachte meneer, mevrouw,

Regelmatig komt “Dubio” met zeer dubieuze verhalen en polls op de proppen.
Van steeds meer mensen komen verhalen naar boven dat ze het sterke vermoeden hebben dat “Dubio” een Dexia medewerker is, of minstens belangen heeft dat Dexia niet (verder) in een kwaaddaglicht komt te staan.
Ook schroomt “Dubio” er niet voor om geregeled met polls en berichten persoonlijk te worden.
Als ik alleen al naar zijn naam kijk dan moet ik wel zeggen dat hij die eer aan doet, Dubio/ dubieus en wellicht ook Dexia medewerker:
Ziet u in Dubio ook een Dexia medewerker of denkt u flauwekul vul dan de poll in….

m.v.g. justice man

Hollander

Re: Dubio is dat (naar uw mening) een Dexia medewerker?

Ongelezen bericht door Hollander »

Flauwekul, zodra je op dit forum maar even een mening verkondigt die een ander niet leuk vindt, of je presenteert feiten die iemand liever verzwijgt, dan loop je het risico dat iemand zo'n flauwe opmerking maakt: "jij bent zeker dexia-medewerker". Eigenlijk bedoelt iemand die die opmerking maakt: ik heb geen serieus argument, dus ga ik maar beschuldigingen uiten.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik vindt jou een zeer dubieus figuur met je 35 euro voor een brief.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Allemaal flauwekul wat er op het forum wordt medegedeeld over verenigingigen van Croos en justiceman 007 met zijn brieven.
Ook Pay-Back vecht tegen de bierkaaien in. :x

1. Het beleid van Dexia kun je na lezen in het Dexia aanbod.
Contract is contract!!!!!. De banken worden hierin wettelijk zeer goed beschermd. :D :D
Als een bank hier niet meer wettelijk op kan vertrouwen heeft zij
geen bestaansrecht meer.
2. Alle aangetekende brieven met protesten worden bij Dexia niet
...... "inhoudelijk "......beantwoord. :evil: :evil:
De bank stuurt alleen standaard ...knip en plakbrieven ...als antwoord , waarin zij verwijzen naar hun eerder gegeven standpunten.
(Ook weer Zie het Dexia aanbod). :evil: :evil:
3. Het beleid van de bank is niet in discussie met de gedupeerden
te treden. 8) 8)
4. De bank neemt het standpunt in, indien je Dexia als bank wilt aanvechten dan kan dat alleen via de rechter middels een advocaat!!!
5. Een andere manier is er niet. :( :(

6. De Geschillen aandelenleasecommissie is een schertsvertoning.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

7.Probeer je op eigen houtje iets te ondernemen tegen de bank, dan is dat bij voorbaat een verloren zaak. :( :(

8. Zonder hulp van een advocaat wordt je volgens het principe contract is contract onmiddellijk bij verstek door de rechtbank veroordeeld, dit omdat je niet bent komen opdagen.Kan ook niet want alleen een advocaat mag het woordje voor je komen doen. :evil: :evil:
:mrgreen:

9.Dexia voert het beleid dat je eerst voor een normale rechtbank wordt gedaagd.
In die situatie moet je je wel laten vertegenwoordigen door een advocaat, omdat je in die situatie niet wettelijk gerechtigd bent om hier in persoon wat tegen te doen.De bank dwingt je dan om een dure advocaat te nemen!!! :twisted: :twisted:

10. Alleen dwaling, verzaken zorgplicht en het niet mede ondertekenen van de echtgenoot(o)t(e) zijn zaken waarin enig licht aan de horizon voor gedupeerden schijnt, maar dan nog alleen met behulp van een zeer deskundige advocaat want....(zie het mislukken van -4-eegalease zaken over huurkoop) slecht dan kun je het eventueel misschien winnen. :idea: :idea:

Daarnaast Dexia zal alles doen en blijven doen om de restschulden binnen te halen, dit ook weer op basis van contract is contract.
De bank blijft zich onbeschoft keihard opstellen dit ook om voor haar aandeelhouders geloofwaardig te blijven.
Dexia is geen sociale instelling maar een zeer harde commerciële bank. :twisted: :twisted: :evil:

rust

Ongelezen bericht door rust »

justice mannetje heeft zelf voor dexia gewerkt als ex-medewerker van SS. Hij heeft boter op zijn hoofd.

Het niveau van 007 en croosjes stroomt niet over van intellegentie.

Mensen stop met betalingen aan dexia en neem een advocaat.
laat dexia weten dat wij het niet pikken, hoe meer rechtzaken hoe beter.

Laat je niet in met mensen die over jouw rug zogenaamd hulp bieden.

007 is een huichelaar eerste klas.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

rust,je praat als een kip zonder kop;kom eens met bewijzen.vrgr.andre de croos

JH

Ongelezen bericht door JH »

croosjes, die bewijzen lever je zelf wel met je taal- en spelfouten. Volg een inburgeringscursus dan kom je geloofwaardiger over !

bucks

Ongelezen bericht door bucks »

beste Hans,

goede duidelijke uiteenzetting, ben het niet helemaal met je eens, denk dat dexia wel degelijk op termijn door de knieen gaat en bij de volgende lichting vonnissen en arresten, zal de rechter al veel minder
vonnissen vellen ten gunste van dexia, wat dat betreft is het tij omgeslagen en hoe meer jurisprudentie er in voordeel voor de gedupeerden is hoe makkelijker het wordt om te procederen. het simpele feit dat de advocaat van dexia in eerste instantie zich met hand en tand verzette tegende ontvankelijkheid inzake huurkoop en zich inmiddels in principe al refereert aan het oordeel van de rechtbank begint toch op scheurinkjes in de dikke dexia muur te lijken, ook voor dexia zijn al die verwijzingen naar de kantonrechter een dure grap als zij constant in het ongelijk worden gesteld.
Ik ben het met je eens dat in principe contract ,is contract vind ook dat een bank daar best goed beschermt tegen mag worden, alleen hier speelt toch iets anders, lees maar het gepubliceerde gedeelte van het AFM rapport die laat zich daar toch in niet misverstane bewoordingen over uit.

groeten Bucks

EEE

Ongelezen bericht door EEE »

Ik snap niet dat de mensen mekaar allemaal aanvallen, we zitten toch allemaal in het zelfde schuitje, vecht er met mekaar voor en betaal met zen allen niet je restschuld , dan zal er een oplossing komen.

groet

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Als ik Dexia-medewerker was geweest had ik echt wel iets beters te doen dan hier op het forum rondhangen.
Ik ben alleen wel een van de weinigen op het forum die de zaak een beetje objectief probeert te bekijken, met gevolg dat je dubieus wordt gevonden, ik heb mijn naam niet voor niets gekozen. Ik denk dat de heer Oosting de zaak ook objectief probeert te bekijken en dat de forum-gangers hem dus ook een dexiaan zullen vinden. Maar je moet deze zaak niet alleen emotioneel zien, daar hebben we pay-back al voor en of die daar veel mee opschieten...

Bernts Eman

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 05:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gvd

Ongelezen bericht door Gvd »

Dubio en Justice boy zijn een en dezelfde en deze discussie is slechts een uiting van zijn zieke geest

Gesloten