LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Politie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
amsouverijn

Politie

Ongelezen bericht door amsouverijn »

Een paar weken geleden waren wij bij onze dochter op bezoek. In de straat waar zij woont aan de kant van de huizen is een een stopverbod, maar aan de overkant mag je je auto parkeren, alleen daar is een moeilijkheid, het is er altijd overvol met geparkeerde auto,s.Daar ik invalide ben, beschik ik over een invalidekaart, en dan mag je dus met die kaart en je parkeerkaart, die ingesteld staat drie uur parkeren op de kant waar het stopverbod heerst.Dus ook op die dag , maar tot mijn verbazing, stopt er een politieauto aan de achterkant van mijn auto, en een uitstappende agent kijkt bij mijn dochter naar binnen, en maakt het gebaar van is deze auto van u, mijn dochter reageerde niet, maar zei, mam de politie staat bij je auto, ik naar de deur, en toen ik hem opende vroeg die agent, is deze auto van u, ik zei ja , en wat is het probleem,nou zei de agent, u mag hier niet parkeren, dit gebeurde dus allemaal aan de achterkant van mijn auto, terwijl de kaarten , wat heel normaal is aan de voorkant zichbaar op het dashbord lagen. Ik maakte toen de opmerking dat het misschien makkelijker voor hem was om ook even aan de voorkant te kijken, dat deed hij, en met een hoog rode kleur op zijn gezicht, zei hij dat het in orde was, stapte weer in zijn auto, en sjeesde weg, nou dat is dus onze politie, die de achterkant van een auto,niet eens van de voorkant kan onderscheiden.
Wat een geluk toch dat we zulke oplettende politieagenten in dienst hebben, en die nog betaald worden ook door onze belastingcenten.Ik zou me geschaamd hebben, als een van mijn kinderen agent geworden zou zijn.Dit is niet de enige blunder van de politie , ik heb er nog een, maar die de volgende keer.

boncœur

Re: Politie

Ongelezen bericht door boncœur »

ik heb er nog een, maar die de volgende keer
Ik denk niet dat de bezoekers van dit forum op dit soort non-informatie zitten te wachten.
Schrijf voortaan uw frustraties ergens anders van u af a.u.b.!

Jolanda K

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Ik wist niet dat houders van een invalideparkeerkaart mogen parkeren als er een stopverbod geldt? Vreemd, want dat verbod is er niet voor niets door daar te parkeren blokker je misschien wel de doorgang voor hulpdiensten, maar goed als de politie het goedkeurd zal het wel zo zijn.

Maar even over uw klacht, overdrijft u nou niet een beetje? Die politieagent was nog niet naar de voorkant van de auto glopen, maar dat zou hij uiteindelijk heus wel gedaan hebben. Zijn eerste prioriteit was waarschijnlijk de verkeersveiligheid, en was daarbij nog zo vriendelijk om u te waarschuwen. Vergissen is menselijk hoor zelfs bij de politie. Maar zelf maakt u waarschijnlijk noooiiit fouten zelfs niet zo'n kleintje als dit.

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

precies Jolanda, maar mensen moeten nu eenmaal iets te zeuren hebben.
Anders wordt het leven zo saai voor sommige.

En ook ik vind het erg vreemd dat je met een invalidepas gewoon in een stopverbod mag parkeren, omdat dit over het algemeen de verkeersveiligheid niet bevoorderd.

En ook zou ik in dit geval de reden van de invalidepas in dit geval wel eens willen weten.
Daar u toch aardig snel naar de deur kon komen....
Een straat oversteken is echter niet mogelijk?????

M.A. Straver

Ongelezen bericht door M.A. Straver »

Het zoveelste voorbeeld dat de Politie niet functioneert. Zelfs de meest simpele dingen (die ze maar al te graag doen!) kunnen ze niet!
Wanneer worden die gasten nu eens een keer goed aangepakt?

Jolanda K

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Ik neem aan dat bovenstaande cynisch bedoeld is :?

!!!!

Dat hoop ik wel, anders hebben we toch wel met een heel dom medemens te maken.....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

politie zijn ook maar mensen
iedereen maakt fouten

amsouverijn

Ongelezen bericht door amsouverijn »

Alle schrijvers, behalve dan die ene die het met me eens is, zullen hopelijk niet een keer met de politie in aanraking komen, omdat ze zo snugger zijn!!!!!!!!Er is er zelf eentje bij en die noem ik maar gaaaaaaaaaap, die heeft waarschijnlijk alleen maar die drie letters geleerd op school, en dat moet nou onze toekomst zijn !!!!!!!!!!!!!Nou ja die gaaaaap, zou een hele goeie voor de politie kunnen zijn.Stop dat maar in je zak ............... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

!!!!

Ach, je bent er achter hoe triest je posting was en reageerd nu maar niet meer inhoudelijk?????
Zou eens na gaan denken voor je eentopic opent........
Hebben we veel meer aan.
Je topics slaan namelijk nergens op en zijn alleen maar slaapverwekkend.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!!

bgg

Ongelezen bericht door bgg »

Waarom zou dit cynisch bedoeld moeten zijn, het is toch wel duidelijk dat het niet helemaal lekker gaat bij de politie als je zo hier en daar de berichten leest? (Niet alleen hier)
En !!!! ben je gewoon een boerenl*l of heb je er nog een reden voor om anderen voor dom uit te maken. Niet alle berichten gelezen die inmiddels bekend zijn geworden over de politie??? Of wellicht zelf zo'n looser die daar werkzaam is? Dan ben je waarschijnlijk inderdaad niet al te snugger.
Inderdaad, overal worden fouten gemaakt, maar het gedrag van een organisatie die zogenaamd met de normen en waarden van anderen bezig is en zich graag overal mee bemoeit zou zich zelf ook wel eens in moeten spannen om toch een beetje het goede voorbeeld te geven. Bovendien zijn ze corrupt.

!!!!

ach bggtje, ik ben gelukkig geen smeris.
Zou het niet eens kunnen, omdat ik daarvoor te veel eergevoel heb.
Ik geef alleen mijn oprechte mening.
Had daar nu iemand zonder invalidekaart gestaan en was er politie langs gereden die er niks aan had gedaan had deze mevrouw ook lopen zeuren op de politie....
Sommige mensen vallen namelijk overal over en dat begin ik spuugzat te worden.
De smerissen stonden in dit geval in hun recht.
Ze zien een auto in een stop/parkeerverbod staan en het is logisch dat ze daar een bekeuring voor wilde geven.
Dat sommige mensen dat niet snappen vind ik inderdaad erg dom.
Stop/ parkeerverboden zijn namelijk meestal plekken waar het beter is voor de verkeersveiligheid om daar niet te stoppen cq te parkeren.
Maar verkeersveiligheid schijnt voor deze mevrouw dus niet belangrijk te zijn.

En nogmaals, ik zou wel eens graag willen weten waar deze mevrouw de invalidekaart voor heeft.
Ik weet namelijk uit ervaring dat er nog heel wat mensen zijn die min of meer invalide zijn en zo'n kaart hebben, maar ondertussen lopen als een kievit.

avanrijnsbergen

Ongelezen bericht door avanrijnsbergen »

Een invalidekaart krijg je niet zomaar, daar moet wel degelijk een goede reden voor zijn. Al de mensen die dit vragen naar aanleiding van het geschreven stuk,moeten blij zijn dat ze zo,n kaart niet nodig hebben, maar een ding, voor invalide is zo,n kaart een uitkomst.

mayke

Ongelezen bericht door mayke »

ik ben het helemaal met die mevrouw eens, de politie is soms wel erg laks, kijk maar naar het programma van Peter.R.de Vries.Trouwens ik had begrepen uit de ingezonden stukken dat die mijnheer gaaaaaap niet kon schrijven, nou hij kan het wel hoor, een heeeeeeel erg intelligente schrijver die mijnheer gaaaaaaaaaaaaap.

Gast

wat een belachelijk gezeur

de politie deed gewoon zijn werk
en is het nou echt zoveel moeite geweest om die meneer de agent te wijzen op het feit dat er een invalideparkeerkaart voor het raam ligt?
hoe vaak denk je nou dat het voorkomt dat er een auto staat met
GEEN invalideparkeerkaart voor het raam? misschien 9 van de 10 x?
of is het een buurt waar 1 en al invalidemensen wonen??
ik vind dat je nogal patserig doet met het ''ik heb een invalideparkeerkaart en mag dus OVERAL gaan staan"

!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!!!!! »

TSJonge Tsjonge Wat houden ze de politie toch de hand boven het hoofd.

Gast

Deze topic slaat nergens op ! Vergissen is menselijk, loop niet zo te mauwen, als je eerst wat andere topics had gelezen, dan zie je dat de politie wel schrijnender fouten maakt, (vingerafdrukken na diefstal niet op willen nemen omdat het zaterdag is vond ik de sterkste)
Groetjes, Arnold

Mirian

Ongelezen bericht door Mirian »

Het enige wat mij hier opvalt is dat men elkaar niet in zijn waarde kan laten.
Wie had het hier over normen en waarden?
We leven in een land van vrije meningsuiting en dat heeft men te accepteren.
Als je het ergens niet mee eens bent kun je dat ook duidelijk maken zonder iemand af te kraken o.i.d.

Dus mensen laat elkaar in zijn/haar waarde, dan blijft het leuk om op het forum aktief te zijn en schrikt het nieuwe mensen niet af.

Quasi-Modo

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

IQ = Invalide Quotient!
QM

ace

Ongelezen bericht door ace »

beste mevrouw met de ivalide kaart

u schrijf een verhaal over de politie. Ik werk zelf als parkeercontrole en die kaart waar u over beschikt geld alleen voor een parkeerverbod. De invalide kaart is niet ik herhaal niet geldig voor een stopverbod. de politie mocht dus gewoon bekeuren.

met vriendelijke groet meta

Gesloten