Pagina 1 van 1

Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 26 dec 2015 18:51
door Almuric
Voorafgaand aan mijn vakantie heb ik bij de Mediamarkt in Arnhem een e-reader Kobo Aura aangeschaft. Zonder een hoesje. Helaas blijkt het apparaatje kwetsbaar te zijn en na er licht op gezeten te hebben is het scherm gebarsten. Er vanuit gaande dat een reparatie te duur zou uitpakken ben ik naar de kantenservice gegaan om te kijken wat er mogelijk was. De medewerker heeft mij na bekeken te hebben wat de reparatie zou kosten mij aangeboden het geld terug te geven of aangeboden een nieuwe e-reader uit te zoeken. Omdat het eerdere typen niet voorradig was heb ik de Glow uitgezocht die tot nu goed bevalt.

Pluim voor Medidamarkt Arnhem

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 27 dec 2015 15:54
door olaf79
Zeker in de kerststemming of deze medewerker is inmiddels ontslagen. Prachtig dat het ook zo kan, maar helaas nog niet al te vaak gehoord dat MM dergelijke (geweldige) service geeft.

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 27 dec 2015 15:57
door kniertje
U krijgt opslag.

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 27 dec 2015 16:13
door Brahms
Almuric schreef:....De medewerker heeft mij na bekeken te hebben wat de reparatie zou kosten mij aangeboden het geld terug te geven of aangeboden een nieuwe e-reader uit te zoeken....
Heel bijzondere service. Heel voorzichtig durf ik zelfs te twijfelen......
Tis bijna te mooi om waar te zijn.

Dus je sloopt je e-reader, en krijgt gewoon een nieuwe.
Meeste mensen verzinnen van alles om aan te tonen dat ze geen oorzaak zijn van het defect en krijgen toch een mooie rekening voor herstel. Je hebt bijzonder veel geluk.......

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 27 dec 2015 16:23
door Bob Schurkjens
De meeste topicstarters hebben een fluim voor Mediamarkt. Fijn dat dit een positieve uitzondering lijkt.

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 27 dec 2015 21:25
door stefanhouterman
Hoeveel topic's zijn hier langs gekomen, waar mensen met een "spontane" breuk in verschillende toestanden een NEEN krijgen, en dan zou MM zo coulant zijn?

Ik dacht het niet.

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 27 dec 2015 22:51
door berend67
Mensen die speciaal een account aanmaken om te vertellen hoe geweldig de Media Markt is komen bij mij niet echt geloofwaardig over. Ik ben al een paar keer met een rietje in het kluit gestuurd dus de MM laat ik links liggen.

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 08 jan 2016 14:30
door Almuric
Ik kan (deels) het ongeloof wel begrijpen. Ik stond ook wel verbaasd.
Ik ben naar terug gegaan om een opgave van de kosten te krijgen om Hiermee de reisverzekering te bellen. Ik had mij er eigenlijk bij neergelegd dat ik een nieuwe moest gaan kopen.

Overigens ik heb geen aandelen MM en het is niet mijn broodheer. Ik vind wel dat een goede service ook beloond mag worden door een positieve review. (net als negatieve overigens).

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 06 feb 2016 00:13
door Rico320
Ik ben heel blij voor u, en als ik u was zou ik direct staatsloten kopen want zoveel geluk hebben er maar heel weinig. Vooral bij de Mediamarkt.
Vandaag een headset gekocht. Thuis geprobeerd, beviel direct niet. Dus ik ben binnen twee uur teruggegaan naar de MM. Krijg ik doodleuk te horen dat ze me niet kunnen helpen want het zou gaan om een hygiënisch product. Een elektrische tandenborstel zou ik begrijpen, maar een headset die ik twee minuten heb getest en binnen twee uur retourneer??
Onverrichterzake huiswaarts gekeerd en gebeld met de MM. Na een uur in de wacht te hebben gestaan gaf de mevrouw mij hetzelfde antwoord. We helpen u niet want het betreft een hygiënisch product.

Gevalletje: We hebben uw geld. Tot ziens!

Dus prijs uzelf gelukkig met uw nieuwe ereader. En ik hoop dat de behulpzame MM-medewerker inmiddels een andere baan heeft gevonden nadat zijn supervisor hem had onslagen wegens klantvriendelijk gedrag. Want daar kunnen ze bij de MM niet aan beginnen. Ze zijn toch niet gek?
.........

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 06 feb 2016 23:03
door rookje
Het is zo'n mooi verhaal dat u het, nog beter, bij de Warme Douche, zie bovenaan deze pagina had kunnen melden. Zulk positief nieuws kan MM heel goed gebruiken.

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 07 feb 2016 17:46
door Dozo
Rico320 schreef:Vandaag een headset gekocht. Thuis geprobeerd, beviel direct niet. Dus ik ben binnen twee uur teruggegaan naar de MM. Krijg ik doodleuk te horen dat ze me niet kunnen helpen want het zou gaan om een hygiënisch product. Een elektrische tandenborstel zou ik begrijpen, maar een headset die ik twee minuten heb getest en binnen twee uur retourneer??
Onverrichterzake huiswaarts gekeerd en gebeld met de MM. Na een uur in de wacht te hebben gestaan gaf de mevrouw mij hetzelfde antwoord. We helpen u niet want het betreft een hygiënisch product.

Gevalletje: We hebben uw geld. Tot ziens!

Dus prijs uzelf gelukkig met uw nieuwe ereader. En ik hoop dat de behulpzame MM-medewerker inmiddels een andere baan heeft gevonden nadat zijn supervisor hem had onslagen wegens klantvriendelijk gedrag. Want daar kunnen ze bij de MM niet aan beginnen. Ze zijn toch niet gek?
.........
Je kan hier wel lekker zitten huilen, maar dat staat gewoon in de verkoopvoorwaarden onder retourneren. Hoofdtelefoons worden zelfs specifiek vermeld. Wie is er hier nu gek?

Re: Pluim voor Mediamarkt

Geplaatst: 07 feb 2016 21:46
door igen
Kun je koptelefoons niet uitproberen dan?
Mijn Sennheiser drrrrraadloze heb ik voor aanschaf eerst uitgeprobeerd hoor. Niet bij e MM