Hoi allen,
Ik vroeg me af wie er nog meer problemen heeft bij het automatisch laten incasseren van de maandbedragen via Tele 2?
Inmiddels heb ik 14 maanden een abonnement gehad, waarvan er 11 x niet automatisch geincasseerd kon worden, en daardoor (zonder bericht) werd overgedragen aan incassobureau BOS, waarvoor ik EUR 40,- extra kosten per keer moest voldoen. Eerst leek het te gaan om een fout bankrekeningnummer, maar later bleek ik wel de juiste te hebben doorgegeven, maar het afschrijven bleef niet lukken. Ik ben nu in verweer bij incasso BOS.
Inmiddels, doordat ik zovaak ben overgedragen ben ik door Tele 2 aangemerkt als wanbetaler waardoor mijn abonnement is stop gezet, en daar moest ik EUR 200,- voor betalen.
Eventjes omgerekend ben ik nu EUR 115,- per maand kwijt geweest voor het abonnement en heb daarvan de helft van de tijd niet van heb kunnen genieten, want als je overgedragen bent wordt je afgesloten.
Mijn advies is: ga niet voor een automatische incasso. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem?
groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Tele 2
Re: Problemen Tele 2
Hoi allen,
Gelukkig wordt mijn zaak door een jurist in behandeling genomen, mochten er meerdere klanten dit probleem hebben, dan kan er aanleiding zijn om globaal uit te zoeken wat de problemen zijn ipv nu alleen individueel.
Mijn verzoek is: als dit je niet treft, het heeft weinig zin om te reageren als je bij Tele2 werkt, of om aan te geven dat het bij jou wel goed gaat (zie ook mijn berichtje: mijn vraag was naar ervaringen waar het ook niet goed liep). Anders dat maakt deze fora van Radar zo weinig zeggend en dom.
Groetjes
Gelukkig wordt mijn zaak door een jurist in behandeling genomen, mochten er meerdere klanten dit probleem hebben, dan kan er aanleiding zijn om globaal uit te zoeken wat de problemen zijn ipv nu alleen individueel.
Mijn verzoek is: als dit je niet treft, het heeft weinig zin om te reageren als je bij Tele2 werkt, of om aan te geven dat het bij jou wel goed gaat (zie ook mijn berichtje: mijn vraag was naar ervaringen waar het ook niet goed liep). Anders dat maakt deze fora van Radar zo weinig zeggend en dom.
Groetjes
Re: Problemen Tele 2
Niets doms aan om af en toe iets positiefs te schrijven.sjemmetje schreef:....Anders dat maakt deze fora van Radar zo weinig zeggend en dom.....
Al sinds de "zonnet" tijd onafgebroken bij Tele2. Maandbedrag wordt altijd netjes afgeschreven. Eén keer ging er na productwijziging wat fout, dit werd netjes de maanden erna weer verrekend.
Re: Problemen Tele 2
Ik heb ongeveer 2 jaar terug gehad dat er 1 of 2 keer een automatisch incasso niet was gelukt bij Tele2.
In mijn geval verdenk ik de bank ervan, want ook de incasso van huur lukte niet, terwijl premies auto, zorg, belasting, enz. wel allemaal lukte. Lag ook niet aan mijn saldo.
In mijn geval verdenk ik de bank ervan, want ook de incasso van huur lukte niet, terwijl premies auto, zorg, belasting, enz. wel allemaal lukte. Lag ook niet aan mijn saldo.
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Problemen Tele 2
zonder bericht werd het overdragen aan een incassobureau? Lijkt me niet krijg je altijd bericht van.