Pagina 1 van 1

klachten verwerking NUON

Geplaatst: 18 apr 2004 17:04
door J. van Dijk
:evil: :x :cry:
Wij zijn vanaf 26 januari 2004 met de NUON in strijd gewikkeld omtrent onze afrekening en onze niet goed functionerende warmte meter. Zij sturen keurig bericht dat zij uiterlijk voor 17-02-04 bericht zullen geven, maar tot op heden hebben wij nog niets gehoord. Ook onze brief aan de directie op 7 maart 2004 werd beantwoord met de mededeling dat het de aandacht had?????
Het is nu 18 april 2004 maar wij hebben nog niets van NUON vernomen.
Hun reclamespot van de afdeling Costumer Care Center beloofd wel heel veel, maar doen ho maar! Is dit overigens niet in strijd met de reclame code commissie?
Ik word hier in ieder geval: :evil: :x , maar bovenal :cry: van.

Re: klachten verwerking NUON

Geplaatst: 18 apr 2004 17:52
door Gast
In principe hebben ze een interne richtlijn dat ze binnen 3-5 werkdagen contact op moeten nemen met een klant maar in de praktijk lijkt het er op neer te komen dat onder dit contact ook een ontvangstbevestiging wordt verstaan.
Zorg in ieder geval dat je alle brieven goed bewaard en stuur, als ze met afsluiting gaan dreigen, een duidelijk bezwaarschrift naar NUON. Zolang dit bezwaarschrift in behandeling is schijnen ze niet af te mogen sluiten.
Reclame code commissie heeft niet veel zin; Nuon claimt dat dit slechts incidenten zijn en dat in elk groot bedrijf (tegen de 10.000 medewerkers/ 2,7 mil. klanten) wel eens wat mis gaat. Is misschien zinvoller om eens in de slag te gaan met een rechtsbijstand verzekering :!: