ING rentepunten winkel JBL Charge 2+ defect
Geplaatst: 02 jan 2016 20:49
Ik heb op 01-07-2015 bij de ING rentepunten winkel een JBL charge 2+ speaker gekocht. Sinds vandaag werkt hij echter niet goed meer. Alles lijkt normaal te werken, alleen het geluid is heel laag qua volume (misschien versterker kapot).
Ik heb eigenlijk nog nooit gebruik gemaakt van garantie op producten dus ik zou graag wat advies willen hebben en willen weten wat mijn rechten zijn als consument.
Ik heb de ING gebeld, die verwijzen mij door naar CE-repair? Die zou ik maandag dan kunnen bellen omdat ze in het weekend niet open zijn. Even googlen kom ik terecht bij horror verhalen van lange reparaties en alsnog een hoop verzendkosten die betaald moeten worden.
Wanneer ik Harman-Kardon op bel (HK en JBL zijn één). Krijg ik te horen dat ik contact moet opnemen met de ING, zij hebben mij het product immers verkocht. En anders zou ik contact op kunnen nemen met CE repair
Misschien denk ik heel simpel, maar ik heb toch te maken met de ING, ik heb toch een product bij hen gekocht? Liever gooi ik de speaker bij hun over de toonbank in een filiaal bij mij in de buurt .
Even 2 dingen waar ik mee zit:
-Tijdsbestek, ik ga volgende week zondag reizen, dan zou ik graag weer een werkende speaker willen hebben.
- Kosten, wie draait normaal op voor de verzendkosten?
Wat is de meest effectieve manier om dit aan te pakken?
Alvast bedankt !
Ik heb eigenlijk nog nooit gebruik gemaakt van garantie op producten dus ik zou graag wat advies willen hebben en willen weten wat mijn rechten zijn als consument.
Ik heb de ING gebeld, die verwijzen mij door naar CE-repair? Die zou ik maandag dan kunnen bellen omdat ze in het weekend niet open zijn. Even googlen kom ik terecht bij horror verhalen van lange reparaties en alsnog een hoop verzendkosten die betaald moeten worden.
Wanneer ik Harman-Kardon op bel (HK en JBL zijn één). Krijg ik te horen dat ik contact moet opnemen met de ING, zij hebben mij het product immers verkocht. En anders zou ik contact op kunnen nemen met CE repair
Misschien denk ik heel simpel, maar ik heb toch te maken met de ING, ik heb toch een product bij hen gekocht? Liever gooi ik de speaker bij hun over de toonbank in een filiaal bij mij in de buurt .
Even 2 dingen waar ik mee zit:
-Tijdsbestek, ik ga volgende week zondag reizen, dan zou ik graag weer een werkende speaker willen hebben.
- Kosten, wie draait normaal op voor de verzendkosten?
Wat is de meest effectieve manier om dit aan te pakken?
Alvast bedankt !