Om topic vervuiling te voorkomen maak ik een nieuwe aan.Geplaatst op 18 Apr 2004 15:27 door justice man 007
--------------------------------------------------------------------------------
Nee Piet zal niet weer vermelden dat ik gedupeerde help voor het éénmalige bedrag van € 35,-- want ik heb besloten om het bedrag te verlagen naar € 34,95.
Dat is een psychologisch beter bedrag .
Dus als er nog gedupeerde zijn die zelf actie willen ondernemen maar hier graag hulp bij nodig hebben dan kunnen die me op volgend e-mail adres mailen:
****@zonnet.nl
m.v.g. justice man
De reden dat ik deze reactie hierboven plaats is dat de zinsnede "verlagen naar € 34,95.
Dat is een psychologisch beter bedrag . " Precies laat zien hoe commercieel denkende mensen werken.
Een vuistregel in de vrije economische markt is dat men altijd de prijs onder een hele euro moet aanduiden omdat dan de consument eerder in de verleiding wordt gebracht over te gaan op impuls aankopen.
Stichting leaseverlies hanteert €45,-- of €40,-- indien lid van consumentenbond, (eenmalig, Collectieve rechtszaak misleiding Dexia)
Stichting Eegalease hanteert €45,-- of €10,-- indien partner lid van SLV, (eenmalig, Collectieve rechtszaak, missen van handtekening Dexia)
Stichting Leaseleed hanteert €345,-- + €250,-- + €345,-- + 10% bij winst maximaal €7.500,-, (eenmalig, Individuele Class Action rechtszaken, Dexia - Spaar Select)
Vereniging Payback hanteert €40,-- of €20,-- indien korting verleend wordt, (p/j, Begeleiding individuele rechtzaken alle producten - hulp bij problemen alle producten)
Vereniging Schadeloosstelling hanteert. Gemiddeld 2 jaar je dagelijkse telefoon rekening betalen via provider en 2,4 demonstraties meelopen voor het verkrijgen van een gesubsidieerde advocaat.
Stichting Adviesverlies en toezicht nederland hanteert €345,-- voor vooronderzoek. (Vervolg kosten onbekend)
Stichting GOW&P hanteert € 250,-- (eenmalig, vervolg kosten en of rechtszaak onbekend, Aegon vastgoed mixfonds "overwaarde")
Effectenleaseprobleem hanteert provisies verkregen door bv het oversluiten van hypotheken. (tussenpersoon constructie)
007 (WvD naar ik aan neem) hanteert €34,95 voor het schrijven van brieven die overigens vrij te vinden zijn op het forum en eigelijk via een jurist en of advocaat geschreven dienen te worden.
De twee onderstaande partijen voeren en of begeleiden geen rechtszaken.