Pagina 1 van 1
Werkwijze Nederland Bespaart
Geplaatst: 18 jan 2016 21:20
door Tiko2014
Wie heeft er nog meer ervaring met Nederland Bespaart? Mijn partner zit nu vast aan nieuwe contracten bij Essent, hij gaat meer betalen als voorheen. Hij heeft een overeenkomst getekend waarin zij toestemming krijgen om te bemiddelen. Mondeling heeft hij afgesproken op de hoogte te willen worden gehouden wat ze gaan doen, alvorens ergens iets af te sluiten. Vervolgens ontvangt hij nieuwe, al getekende contracten, bij Essent. Bedenktijd van 14 dagen was al voorbij ten tijde van ontvangst overeenkomst, waardoor hij niet meer kon reageren en het een voldongen feit was. Gezien de hogere tarieven heeft hij nu geprobeert om van de contracten (die overigens zakelijk zijn afgesloten) af te komen, dit levert forse boetes op en ontbinden wordt geweigerd door Nederland Bespaart en Essent. Zij sturen ons beiden van het kastje naar de muur. Iemand een advies?
Re: Werkwijze Nederland Bespaart
Geplaatst: 19 jan 2016 12:39
door forumessent
Beste Tiko2014,
Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat u via Nederland Bespaart een contract bent aangegaan met te hoge tarieven en dat u het contract te laat hebt ontvangen zodat u niet meer op tijd kon annuleren. Ik vind het erg vervelend dat dit zo gelopen is en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag zoek ik het e.e.a. voor u uit. Hiervoor verzoek ik u uw naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht te mailen naar
[email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Tamara
Essent Klantenservice
Webcare
Re: Werkwijze Nederland Bespaart
Geplaatst: 19 jan 2016 19:14
door Tiko2014
Beste Tamara, wij hebben al meerdere personen gesproken zowel bij Essent als bij Nederland Bespaart. Onze gegevens zijn daar al bekend en het heeft tot nog toe niets opgeleverd. Wij zullen in een persoonlijke mail het een en ander nogmaals doorgeven, in de verwachting dat dit nu wel opgepakt wordt en er meegedacht wordt ipv tegengewerkt.
Re: Werkwijze Nederland Bespaart
Geplaatst: 20 jan 2016 09:56
door forumessent
Beste Tiko2014,
Bedankt voor uw reactie. We kunnen op zijn minst het nogmaals voor u bekijken, we wachten even uw e-mail af en houden u uiteraard op de hoogte. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Denis
Essent klantenservice
Webcare