LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EXACTA Kunststofkozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
martinusx
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2006 09:55

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door martinusx »

Voor de renovatie van onze dakkappel hebben we ook iemand van Exakta over de vloer gehad. Goed verhaal, mooie voorbeelden, geen probleem daarmee. Toen kwam de prijs... Hij kon ons nog een geweldige aanbieding doen, de dakkapel vervangen zou 12.000 euro kosten, dat waren de gunstige 2004 prijzen die ze nog mochten hanteren. Maar als je het financierde en je geld belegde bij een bank zou de staat je dakkapel betalen, zo ongeveer. Maar we moesten meteen beslissen, daar aan tafel. Want eigenlijk was de 2006 prijs 15000 euro... Hij zei ons niet het mes op de keel te willen zetten, hoewel 3000 euro verschil natuurlijk niet mochten laten lopen. Mochten we spijt krijgen konden we binnen 8 dagen de koop ongedaan maken...
:?

Natuurlijk gezegd dat we niet ingingen op dat aanbod, dat we nooit meteen beslissen over een dergelijk bedrag. Hij wist niet hoe snel hij zich uit de voeten moest maken :P Nu een offerte van een ander bedrijf liggen, die gaan de dakkapel strippen en opnieuw met kunstof opbouwen, voor 2500 euro.

Onze kozijnen en voordeur etc laten wij al vervangen door de firma Cuypers, die hebben het bij mijn ouders heel mooi gedaan. En voor dezelfde prijs als het dakkapel ongeveer, vervangen zij alle ramen in ons huis en 4 deuren, waaronder een voordeur. Hun offerte was 3 maanden geldig en wij werden totaal niet onder druk gezet.
8)

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

ja exakta komt nu in kassa met het beloven van na zoveel jaar je geld terug, ze hebben nu al weer een nieuw bedrijf opgericht namelijk europakozijn.

silvolde
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2006 21:48

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door silvolde »

Beste mensen,

Ik heb zojuist gehoord dat mijn oude baas Exakta mogelijk failliet is?
Het zou 'n item zijn geweest in het programma Kassa.
Indien dit waar is, is er iemand die dit programma heeft opgenomen?
en het mij evt. kan toezenden of mailen.

Ik heb er jaren geleden met veel plezier gewerkt en zou er nog werken als ik geen betere baan gekregen zou hebben. :lol:

In dit en een ander forum spreekt men van een vervelende verkoop techniek. (Geen idee) De produkten zijn niet goedkoop maar wel van perfekte kwaliteit :lol:

reacties graag naa: [email protected]

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Ga naar: http://www.uitzendinggemist.nl

Vul boven in het scherm in Zaterdag en er verschijnt een lijstje met de programma's van gisteren.
KASSA staat er ook bij.
Het item over Exakta begon ongeveer halverwege het programma.

Lieske

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: EXACTA Kunststofkozijnen

Ongelezen bericht door OMA »

Beste Silvolde,

Het programma Kassa met daarin het item over Exakta wordt woensdag
25 jan om 13.20 u herhaald op Ned 1.

Grt,
OMA

Gesloten