HOB Automobielen
Geplaatst: 26 jan 2016 09:34
Goedemorgen allemaal,
Ik zit met een probleem met een autogarage uit Alkmaar, namelijk HOB Automobielen.
In augustus 2015 hebben wij een fiat-500 gekocht bij deze garage. Omdat het handvat van de bestuurderskant kapot was, hebben we de auto meegenomen met de voorwaarde dat wij een nieuw handvat vergoed zouden krijgen. Tot op de dag van vandaag hebben wij nog steeds geen vergoeding hiervoor ontvangen. We hebben zelfs zwart op wit MET handtekening van de verkoper/eigenaar dat hij het handvat zou vergoeden.
De reden waarom HOB Automobielen het handvat niet willen betalen is omdat ze van de vorige eigenaar van de Fiat-500 een nieuw handvat aangeleverd zouden krijgen. Helaas heeft de vorige eigenaar het af laten weten. Nu wilt HOB Automobielen ons dus geen handvat geven/vergoeden.
Mij lijkt dit niet ons probleem maar het probleem van HOB Automobielen zelf. Ze hebben notabene zelf zwart op wit met handtekening gezegd dat zij het handvat voor ons zouden betalen/vergoeden.
Ondertussen hebben we echt al 50 keer gebeld voor dit handvat. Elke keer als we de eigenaar aan de lijn krijgen scheept hij ons af met: "Ja bel zo even terug, ik ben op dit moment druk." Als je dan vervolgens terug belt wordt er niet meer opgenomen. Ook heeft hij diverse malen aangegeven het geld voor het weekend over te maken, ook dit is uiteraard nog niet gebeurd ...
Het gaat zelfs al zo ver dat de eigenaar van de autogarage al onze telefoonnummers en e-mailadressen heeft geblokkeerd. Telkens als we via een andermans telefoon bellen en hij neemt op, schreeuwt hij er over- en doorheen zonder maar te luisteren naar ons.
Nu zou een logische reactie zijn: "dan ga je toch langs de garage?" Het punt is alleen dat het voor ons 2.5 uur rijden is naar de garage toe. Gelijk weer een leermomentje: wij kopen nooit meer een auto ver uit de buurt.
Omdat we het op een gegeven moment ZO beu waren hebben we een recensie achter gelaten op klantenvertellen.nl. Meteen de dag daarna zocht [Persoonsgegevens verwijderd door Forummoderatie] (dat is dus de eigenaar van HOB Automobielen) contact met ons op. Of we onze recensie van de website wilde afhalen. Als we dat zouden doen, zou hij het geld overmaken. Nou je raad het al.. Nog steeds geen geld gezien! Vervolgens weer netjes onze recensie achter gelaten op hun facebookpagina en op klantenvertellen.nl. En wat denk je, de eigenaar verwijderd gewoon doodleuk zijn facebookpagina en klantenvertellen.nl recensiepagina (het doet hem blijkbaar wel iets, die slechte recensie).
Wij zijn echt ten einde raad... Hoe moeten we dit oplossen?!?! Het gaat over een klein bedrag, maar afspraak is afspraak en voor het bedrag wat wij hebben betaald voor het handvat kunnen we toch leuk een paar keer tanken.
Het is ondertussen gewoon een principe kwestie geworden. Ik vind niet dat een autogarage hiermee weg moet komen door ons maar via elke mogelijke weg te blokkeren.
Wij kan ons helpen?
Ik zit met een probleem met een autogarage uit Alkmaar, namelijk HOB Automobielen.
In augustus 2015 hebben wij een fiat-500 gekocht bij deze garage. Omdat het handvat van de bestuurderskant kapot was, hebben we de auto meegenomen met de voorwaarde dat wij een nieuw handvat vergoed zouden krijgen. Tot op de dag van vandaag hebben wij nog steeds geen vergoeding hiervoor ontvangen. We hebben zelfs zwart op wit MET handtekening van de verkoper/eigenaar dat hij het handvat zou vergoeden.
De reden waarom HOB Automobielen het handvat niet willen betalen is omdat ze van de vorige eigenaar van de Fiat-500 een nieuw handvat aangeleverd zouden krijgen. Helaas heeft de vorige eigenaar het af laten weten. Nu wilt HOB Automobielen ons dus geen handvat geven/vergoeden.
Mij lijkt dit niet ons probleem maar het probleem van HOB Automobielen zelf. Ze hebben notabene zelf zwart op wit met handtekening gezegd dat zij het handvat voor ons zouden betalen/vergoeden.
Ondertussen hebben we echt al 50 keer gebeld voor dit handvat. Elke keer als we de eigenaar aan de lijn krijgen scheept hij ons af met: "Ja bel zo even terug, ik ben op dit moment druk." Als je dan vervolgens terug belt wordt er niet meer opgenomen. Ook heeft hij diverse malen aangegeven het geld voor het weekend over te maken, ook dit is uiteraard nog niet gebeurd ...
Het gaat zelfs al zo ver dat de eigenaar van de autogarage al onze telefoonnummers en e-mailadressen heeft geblokkeerd. Telkens als we via een andermans telefoon bellen en hij neemt op, schreeuwt hij er over- en doorheen zonder maar te luisteren naar ons.
Nu zou een logische reactie zijn: "dan ga je toch langs de garage?" Het punt is alleen dat het voor ons 2.5 uur rijden is naar de garage toe. Gelijk weer een leermomentje: wij kopen nooit meer een auto ver uit de buurt.
Omdat we het op een gegeven moment ZO beu waren hebben we een recensie achter gelaten op klantenvertellen.nl. Meteen de dag daarna zocht [Persoonsgegevens verwijderd door Forummoderatie] (dat is dus de eigenaar van HOB Automobielen) contact met ons op. Of we onze recensie van de website wilde afhalen. Als we dat zouden doen, zou hij het geld overmaken. Nou je raad het al.. Nog steeds geen geld gezien! Vervolgens weer netjes onze recensie achter gelaten op hun facebookpagina en op klantenvertellen.nl. En wat denk je, de eigenaar verwijderd gewoon doodleuk zijn facebookpagina en klantenvertellen.nl recensiepagina (het doet hem blijkbaar wel iets, die slechte recensie).
Wij zijn echt ten einde raad... Hoe moeten we dit oplossen?!?! Het gaat over een klein bedrag, maar afspraak is afspraak en voor het bedrag wat wij hebben betaald voor het handvat kunnen we toch leuk een paar keer tanken.
Het is ondertussen gewoon een principe kwestie geworden. Ik vind niet dat een autogarage hiermee weg moet komen door ons maar via elke mogelijke weg te blokkeren.
Wij kan ons helpen?