Garage Redenburg Rijswijk en
Geplaatst: 26 jan 2016 09:42
Op 2o December 2015 kochten wij bij Garage Redenburg te Rijswijk een andere wagen een MAzda 5 1.8 Exclusive van bouwjaar 7-2005 met km stand 173.000 en hebben wij de wagen op 22 December 2015 opgehaald met een nieuwe APK er op uitgevoerd door YANIK Auto Service te Den Haag.
Echter op 23 December begon het olie lampje te branden en bleek dat we er eerst 3 Liter olie bij konden doen voor deze op pijl was, op Zondag 22 Januari 2016 liet de wagen ons staan met pech na boodschappen te hebben gedaan bleek de wagen geen stroom meer te hebben en hebben de ANWB gebeld welke constateerde dat de accu defect was en zelfs ernstig lekte en dat het ook niet de juiste accu was die bestemd was voor een Mazda 5 omdat deze te weinig vermogen had en te klein was om goed vast gezet te worden,m tevens bij het doormeten van alle stroom bleek er ergens in de wagen Lekstroom te wezen welke we nog na moeten laten kijken, Volgens de ANWB monteur had de wagen nooit goed gekeurd mogen worden door de Accu en het lekstroom probleem.
Wij hebben op deze wagen onze Ford Focus 1.6 16v Cool Edition stationwagon van bouwjaar 2002 ingeruild en kregen we 800 euro voor terug terwijl deze net recentelijk gekeurd was en groot onderhoud bij de Ford dealer had gehad en niets mankeerde omdat mijn partner ernstig ziek is en gehandicapt moeten we op een wagen kunnen vertrouwen vanwege veel ziekenhuis bezoeken etc dus hebben €4200 euro bij betaald op de MAzda 5 omdat deze meer comfort en meer ruimte bood voor de hand rolstoel en andere zaken welke we in de Ford niet kwijt konden.
Wij willen alle gemaakte kosten nu gaan verhalen op Garage Redenburg en waarschuw mensen om daar geen wagen te kopen want in mijn ogen zijn het oplichters want ze reageren niet op onze mails en de telefoon wordt er op gegooid
Echter op 23 December begon het olie lampje te branden en bleek dat we er eerst 3 Liter olie bij konden doen voor deze op pijl was, op Zondag 22 Januari 2016 liet de wagen ons staan met pech na boodschappen te hebben gedaan bleek de wagen geen stroom meer te hebben en hebben de ANWB gebeld welke constateerde dat de accu defect was en zelfs ernstig lekte en dat het ook niet de juiste accu was die bestemd was voor een Mazda 5 omdat deze te weinig vermogen had en te klein was om goed vast gezet te worden,m tevens bij het doormeten van alle stroom bleek er ergens in de wagen Lekstroom te wezen welke we nog na moeten laten kijken, Volgens de ANWB monteur had de wagen nooit goed gekeurd mogen worden door de Accu en het lekstroom probleem.
Wij hebben op deze wagen onze Ford Focus 1.6 16v Cool Edition stationwagon van bouwjaar 2002 ingeruild en kregen we 800 euro voor terug terwijl deze net recentelijk gekeurd was en groot onderhoud bij de Ford dealer had gehad en niets mankeerde omdat mijn partner ernstig ziek is en gehandicapt moeten we op een wagen kunnen vertrouwen vanwege veel ziekenhuis bezoeken etc dus hebben €4200 euro bij betaald op de MAzda 5 omdat deze meer comfort en meer ruimte bood voor de hand rolstoel en andere zaken welke we in de Ford niet kwijt konden.
Wij willen alle gemaakte kosten nu gaan verhalen op Garage Redenburg en waarschuw mensen om daar geen wagen te kopen want in mijn ogen zijn het oplichters want ze reageren niet op onze mails en de telefoon wordt er op gegooid