Ervaring Woonsquare
Geplaatst: 31 jan 2016 11:25
3 maanden geleden naar woonsquare gegaan om een nieuwe bank uit te zoeken voor mijn eerste eigen huisje.
Mijn droombank gevonden en in overleg een dure mooie stof gekozen precies zoals ik wilde.
Omdat het een grote bank betrof en ik in een appartement woon heb ik duidelijk de liftmaten vermeld, er werd mij op het hart gedrukt mevrouw het is geen probleem het past.
Zodoende de bank gekocht voor een bedrag van 1800 euro.
Bij de koop nog eens de lift maten op papier aangeleverd en na de koop nog een keer gebeld of het echt wel zou passen: ja mevrouw maakt u zich geen zorgen.
Na 10 weken kreeg ik dan het telefoontje dat ze de bank zouden komen bezorgen. Netjes om half 8 komen de mannen naar boven zónder bank. Mevrouw sorry maar het gaat echt niet passen in de lift en ook niet door het trappenhuis. Een verhuislift is ook niet mogelijk want u woont aan het water.
Verbouwereerd bleef ik achter zonder bank.
4 dagen later eindelijk telefoon gekregen van woonsquare; u kunt een nieuwe bank uitkiezen maar bent dan wel 30% kwijt óf u annuleert de bank en bent 50% kwijt.
In een felle discussie duidelijk gemaakt dat bij de verkoop duidelijk is gezegd dat het paste anders had ik nooit zo een grote investering gedaan.
Meneer zei dat de klant ten alle tijde verantwoordelijk is.
Dus eigenlijk komt het er op neer dat een verkoper mag zeggen en doen wat hij wilt want klant is verantwoordelijk, leugen of niet.
Ik zit met mijn handen in het haar.
Mijn droombank gevonden en in overleg een dure mooie stof gekozen precies zoals ik wilde.
Omdat het een grote bank betrof en ik in een appartement woon heb ik duidelijk de liftmaten vermeld, er werd mij op het hart gedrukt mevrouw het is geen probleem het past.
Zodoende de bank gekocht voor een bedrag van 1800 euro.
Bij de koop nog eens de lift maten op papier aangeleverd en na de koop nog een keer gebeld of het echt wel zou passen: ja mevrouw maakt u zich geen zorgen.
Na 10 weken kreeg ik dan het telefoontje dat ze de bank zouden komen bezorgen. Netjes om half 8 komen de mannen naar boven zónder bank. Mevrouw sorry maar het gaat echt niet passen in de lift en ook niet door het trappenhuis. Een verhuislift is ook niet mogelijk want u woont aan het water.
Verbouwereerd bleef ik achter zonder bank.
4 dagen later eindelijk telefoon gekregen van woonsquare; u kunt een nieuwe bank uitkiezen maar bent dan wel 30% kwijt óf u annuleert de bank en bent 50% kwijt.
In een felle discussie duidelijk gemaakt dat bij de verkoop duidelijk is gezegd dat het paste anders had ik nooit zo een grote investering gedaan.
Meneer zei dat de klant ten alle tijde verantwoordelijk is.
Dus eigenlijk komt het er op neer dat een verkoper mag zeggen en doen wat hij wilt want klant is verantwoordelijk, leugen of niet.
Ik zit met mijn handen in het haar.