samsung sluit zich af voor klachten
Geplaatst: 01 feb 2016 21:09
Sinds maart 2015 heb ik problemen met de ontvangst van het televisiesignaal. Met Ziggo maanden onderzocht of dat in de kabel zou zitten. In december werd duidelijk dat het in de tv zelf moet zitten. Die heb ik op 12/12/2013 gekocht en is dus net uit de officiële garantie. Toch telefonisch bij Samsung een reparatieverzoek ingediend. En bij Ziggo de rapporten vanaf maart 2015 opgevraagd (moeten nog binnenkomen). Vandaag 1 februari 2016 is de reparatie uitgevoerd. De monteur las op zijn beeldscherm af: kosten € 220 - € 20 coulance Samsung = € 200 af te tikken. Dat doe je dus, maar vandaag direct in de telefoon richting Samsung geklommen: het probleem in de tv dateert van ruim binnen de garantietermijn! Eerste medewerker: "het is buiten de garantietermijn; u kunt via de email een klacht indienen". Dat probeer je dan: geen email te vinden op de site. Weer gebeld. Tweede medewerker: "ja, vanaf 1 februari is er geen email meer op onze site". Hoe dien ik dan een klacht in? Kun je me een postbusnummer geven of een mailtje sturen, waarop ik kan antwoorden? Antwoord: "nee, dat kan niet meer; Misschien komt er nog wel een keer iets nieuws". Mijn conclusie: Samsung is vanaf 1 februari onbereikbaar geworden voor officiële klachten.
Hoor graag of anderen de komende tijd hetzelfde probleem gaan krijgen.
Hoor graag of anderen de komende tijd hetzelfde probleem gaan krijgen.