All secur autoverzekering
Geplaatst: 03 feb 2016 17:06
nou ik dacht een goede autoverzekering te hebben
met mijn megane cc uit 2005 ben ik wa+ verzekerd bij all secur.
op 10 januari 2016 heb ik een brandje bij mijn motor gehad wat tijdens/onder het rijden is gebeurt.
het begon vreemd te ruiken en heb de auto even op een parkeerplek gezet om te kijken wat het kon wezen.
toen we stil stonden kwam er wat rook onder de motorkap vandaan.
toen ik de motorkap opende zag ik een brandje.
heb daarna gelijk 112 gebeld en verteld wat er aan de hand was.
nadat er 2 politieauto's en 2 brandweerauto's waren gearriveerd hebben ze het brandje met schuim geblust.
ik belde de verzekering met het verhaal van wat er gebeurt was enz..
kreeg ik als antwoord dat ze mij niet konden helpen met afslepen van de auto, ze vertelde mij dat ik brand heb gehad door pech, dus moest ik een pechhulp inschakelen. dat heb ik niet bij allsecur lopen maar bij de anwb.
ik vond het al een vreemd verhaal, maar toch de ANWB gebeld.
die vond het maar vreemd dat de verzekering mij hadden doorgestuurd naar de ANWB en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen omdat het echt een verzekering kwestie was.
het ging dus al lekker zo, sta je dan met je vriendin en dochtertje van 3 jaar in de kou, niemand die je in eerste instantie wil helpen.
gelijk weer allsecur gebeld en gezegd dat ze mij moeten helpen omdat het een verzekering kwestie is.
de meneer die ik aan de lijn had deed ook moeilijk. je hebt 10 min. terug ook al gebeld.( dat kon die zien)
naar veel gepraat zei die zo van... ik regel een bergingsbedrijf en je auto wordt afgevoerd.
maar hij kon niet zeggen voor wiens rekening het kwam...(lekker vaag)
11 januari 2016 moest ik maar even bellen over waar de auto heen gebracht kon worden.
allsecur kon mij vertellen dat het naar een schadeherstelbedrijf in mijn woonplaats gebracht kon worden.
15 januari 2016 heb ik gebeld als ze mij al meer konden vertellen hoe het er voor stond.maar ze konden mij alleen vertellen dat er 13 januari 2016 een expert is geweest en dat ze wachten op rapport.
nu na wekelijks bellen konden ze mij op 3 februari 2016 vertellen dat ze nog steeds wachten op rapport en die verwachten ze op 10 februari 2016.
al met al gaat er een beste tijd over heen wat in mijn ogen veel te lang is.
want mochten ze op 10 februari een rapport hebben ontvangen moeten ze nog regelen dat de auto gemaakt gaat worden.
nu heb ik gevraagd hoe het zit met een vervangende auto.
dit stukje heb ik van hun website gepakt
" Is uw auto na schade niet te repareren of in reparatie? Dan kunnen wij zorgen voor vervangend vervoer. Zo bent u toch nog mobiel terwijl u wacht op uw auto "
na dit hebben aangegeven te hebben konden ze mij vertellen dat mijn auto niet totall los was, dus wel gemaakt te kunnen worden. dus heb ik geen recht op een vervangende auto, maar wel tijdens de reparatie.
dus al met al vindt ik de verzekering bagger en ga ik kijken of ik via een rechtsbijstandverzekering wat verder kan komen dan wat ik nu heb bereikt.
Johan
met mijn megane cc uit 2005 ben ik wa+ verzekerd bij all secur.
op 10 januari 2016 heb ik een brandje bij mijn motor gehad wat tijdens/onder het rijden is gebeurt.
het begon vreemd te ruiken en heb de auto even op een parkeerplek gezet om te kijken wat het kon wezen.
toen we stil stonden kwam er wat rook onder de motorkap vandaan.
toen ik de motorkap opende zag ik een brandje.
heb daarna gelijk 112 gebeld en verteld wat er aan de hand was.
nadat er 2 politieauto's en 2 brandweerauto's waren gearriveerd hebben ze het brandje met schuim geblust.
ik belde de verzekering met het verhaal van wat er gebeurt was enz..
kreeg ik als antwoord dat ze mij niet konden helpen met afslepen van de auto, ze vertelde mij dat ik brand heb gehad door pech, dus moest ik een pechhulp inschakelen. dat heb ik niet bij allsecur lopen maar bij de anwb.
ik vond het al een vreemd verhaal, maar toch de ANWB gebeld.
die vond het maar vreemd dat de verzekering mij hadden doorgestuurd naar de ANWB en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen omdat het echt een verzekering kwestie was.
het ging dus al lekker zo, sta je dan met je vriendin en dochtertje van 3 jaar in de kou, niemand die je in eerste instantie wil helpen.
gelijk weer allsecur gebeld en gezegd dat ze mij moeten helpen omdat het een verzekering kwestie is.
de meneer die ik aan de lijn had deed ook moeilijk. je hebt 10 min. terug ook al gebeld.( dat kon die zien)
naar veel gepraat zei die zo van... ik regel een bergingsbedrijf en je auto wordt afgevoerd.
maar hij kon niet zeggen voor wiens rekening het kwam...(lekker vaag)
11 januari 2016 moest ik maar even bellen over waar de auto heen gebracht kon worden.
allsecur kon mij vertellen dat het naar een schadeherstelbedrijf in mijn woonplaats gebracht kon worden.
15 januari 2016 heb ik gebeld als ze mij al meer konden vertellen hoe het er voor stond.maar ze konden mij alleen vertellen dat er 13 januari 2016 een expert is geweest en dat ze wachten op rapport.
nu na wekelijks bellen konden ze mij op 3 februari 2016 vertellen dat ze nog steeds wachten op rapport en die verwachten ze op 10 februari 2016.
al met al gaat er een beste tijd over heen wat in mijn ogen veel te lang is.
want mochten ze op 10 februari een rapport hebben ontvangen moeten ze nog regelen dat de auto gemaakt gaat worden.
nu heb ik gevraagd hoe het zit met een vervangende auto.
dit stukje heb ik van hun website gepakt
" Is uw auto na schade niet te repareren of in reparatie? Dan kunnen wij zorgen voor vervangend vervoer. Zo bent u toch nog mobiel terwijl u wacht op uw auto "
na dit hebben aangegeven te hebben konden ze mij vertellen dat mijn auto niet totall los was, dus wel gemaakt te kunnen worden. dus heb ik geen recht op een vervangende auto, maar wel tijdens de reparatie.
dus al met al vindt ik de verzekering bagger en ga ik kijken of ik via een rechtsbijstandverzekering wat verder kan komen dan wat ik nu heb bereikt.
Johan