Pagina 1 van 1

Ervaring met fonQ.nl

Geplaatst: 03 feb 2016 23:11
door JDamminga
Ik heb een ernstige klacht over "Het eigentijdse Webwarenhuis" FonQ.

Ik heb daar een aantal dingen gekocht via de website van FonQ en daarbij zat ook een horloge (250 euro) die ik had besteld, Nu had ik de bestelling binnen gekregen en zaten mijn andere bestellingen er wel bij maar niet het horloge van 250 euro!

Ik belde ze op en vroeg of ze een fout hadden gemaakt, ze vertelde me dat dat niet het geval was en ik me had vergist en dat ik zelf een fout had gemaakt! belachelijk..ik weet toch zelf wel heel goed wat ik had gekocht.

Ze vertelde me bot aan de telefoon dat ik zat te liegen en dat zij geen fout hadden gemaakt!!
WEG 250 euro en geen horloge!!

Jan

Re: Ervaring met fonQ.nl

Geplaatst: 04 feb 2016 12:31
door taxikemperman
Je hebt toch je factuur?
Daar staat precies op wat je gekocht en betaald hebt
Wat staat er verder op de pakbon?

Re: Ervaring met fonQ.nl

Geplaatst: 08 feb 2016 17:32
door majakabin
Als goed is krijg je altijd een bevestigingsmail van een bestelling dus daar even op kijken of alle artikelen erop staan. Dit dan vergelijken met de factuur en leveringsbon.

Re: Ervaring met fonQ.nl

Geplaatst: 08 feb 2016 20:08
door Moneyman
Wat een raar verhaal.

Re: Ervaring met fonQ.nl

Geplaatst: 04 apr 2016 15:06
door Willemzelf
Wat een onzinverhaal.
Geen horloge en geld weg.
Als het horloge niet geleverd kan worden dan krijg je toch gewoon je geld terug ?